ستوده از ابهر: شبکه‌های دیجیتال در بیشتر نقاط ابهر بخوبی دریافت نمی‌شود. مسئولان برای بهتر دریافت شدن سیگنال‌ها، چاره‌ای بیندیشند.
کد خبر: ۷۰۱۳۹۵

عبدی: جانباز شیمیایی هستم که از اول سال تاکنون نه هزینه‌های درمان و نه بیمه ما را بنیاد جانبازان دیگر قبول نمی‌کند. تکلیف من و امثال من چیست؟

صابری از تهران: منطقه اردیبهشت در خیابان فرجام شرقی فاقد مسجد است. از مسئولان شهری می‌خواهیم فکری در این زمینه کنند.

‌ افراسیابی از بهبهان: مسئولان راهنمایی و رانندگی چراغ راهنمایی خیابان‌هایی را که هنگام ظهر تردد کمتری دارند، بصورت چشمک‌زن درآوردند تا خودروها در این گرمای طاقت‌فرسا کمتر در پشت چراغ راهنمایی توقف داشته باشند.

یک شهروند از قم: از منطقه 2 شهرداری قم می‌خواهیم نسبت به تامین روشنایی بلوار بنی فضل تا بوستان جوان اقدام کنند.

جوابیه

در پی درج پیامی در پانزدهم تیر تحت عنوان «قطع آب در منطقه صالح‌آباد» روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: آب آشامیدنی صالح‌آباد با‌کمیت و کیفیت مطلوب تامین می‌شود و بر اساس اطلاعات ثبت شده هیچ گونه قطع یا افت فشار آب در آن محدوده گزارش نشده است.

روی خط 162

‌ جمعی از شهروندان:مسافران پرواز تهران ـ دبی از هواپیمایی ماهان را روز جمعه سه ساعت در هواپیما نگه داشتند و حتی اجازه ندادند از هواپیما خارج شوند.

‌ یک شهروند از رودهن: آب شهر رودهن از اول تیرماه تاکنون هر روز از ساعت 10 تا ساعت 19 قطع می‌شود و با توجه به گرمای هوا مشکلات زیادی برای مردم ایجاد شده است.

یک شهروند از رشت: آب شهر رشت حدود سه ساعت در روز جمعه بیستم تیر قطع شده است. لطفا به گوش مسئولان برسانید.

آقایی از کرج: مراکز خون‌گیری در شهر کرج کم است و آن مراکزی هم که وجود دارد شبانه‌روزی نیست.

یک شهروند از تهران: تیم شبیه‌سازی(سیمولیشن) تیزهوشان دبیرستان علامه مجوز حضور در مسابقات جهانی برزیل را کسب کرده، ولی به دلیل عدم تامین بودجه مورد نیاز امکان حضور دانش‌آموزانی که هشت ماه زحمت کشیدند در این مسابقات میسر نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها