جام جم نوا: تک قطعه «الله اکبر» با صدای «حبیب محبیان» خواننده قدیمی پاپ منتشر شد تا شاهد معدود نوشتارهایی در مخالف با انتشار این آهنگ و اعلام حمایت این خواننده از مردم مظلوم غزه بودیم تا این پرسش پیش بیاید که آیا می‌توان دفاع از مظلوم را نیز حق گروهی دانست یا باید در چنین فضایی از تمام ظرفیت موجود در هر رده‌ای برای نجات جان کودکان غزه بهره گرفت؟
کد خبر: ۷۰۰۷۳۱
آیا «حبیب» حق دفاع از مردم غزه را ندارد؟

فاجعه انسانی غزه که جنایتکاران رژیم صهیونیستی لحظه به لحظه با گسترش تعداد قربانیان حملات موشکی‌شان می‌افزایند، آنچنان هولناک و نفس‌گیر بود که خشم همه جهانیان را در پی داشت باشد اما این رژیم نامشروع از آنچنان حمایتی از سوی آمریکا و اروپا برخوردار است که در کشتارهایش حتی از بمباران نهادهای تحت نظر سازمان ملل نیز پرهیز نمی‌کند و کشتار را به غیرقابل تصورترین ابعاد خود رسانده است. همین امر منجر به شکل‌گیری جنبشی جهانی برای توقف این رژیم جنایتکار شده و اسرائیل در فضای افکارعمومی جهان -علی رغم برخورداری از حمایت غول‌های خبری- لحظه به لحظه در حال منزوی شدن است.
کار ساخت ملودی و تنظیم این قطعه را حبیب انجام داده و ترانه این قطعه نیز ترجمه شعر معروف «اتو رنه کاستیلو» است. حبیب در یادداشت کوتاهی که در کنار این قطعه منتشر کرده، یادآور شده است که «الله اکبر» بیست سال پیش و در آمریکا تولید و ضبط شده است.
تابناک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها