لیست قرارداد بازیکنان آبی اعلام می شود؟

مدیران باشگاه استقلال علیه هم!

در شرایطی که امروز بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرده این باشگاه به زودی لیست مبلغ قرارداد بازیکنانش را اعلام خواهد کرد، یکی از اعضای هیات مدیره استقلال این کار را درست نمی داند.
کد خبر: ۶۹۸۷۹۷
مدیران باشگاه استقلال علیه هم!

به گزارش خبرنگار جام جم ورزشی، این روزها در شرایطی بحث بر سر انتشار یا عدم انتشار لیست دریافتی بازیکنان لیگ برتر همچنان ادامه دارد، باشگاه استقلال امروز اعلام کرد که ظرف چند روز آینده مبالغ قرادادی بازیکنان تیمش را از طریق رسانه ها اعلام خواهد کرد.

بهرام افشارزاده مدیرعامل آبی ها در این رابطه گفته: «ما برای انتشار قرارداد بازیکنانمان به کسی کاری نداریم و لیست خود را منتشر خواهیم کرد.» او در شرایطی این بحث را اعلام کرده که کامران صاحب پناه یکی از اعضای پرنفوذ هیات مدیره این باشگاه انتشار این لیست را درست و منطقی نمی داند. او به فارس می گوید:« به لحاظ حرفه‌ای این کار قشنگ نیست و وقتی قراردادی بین دو طرف منعقد می‌شود در واقع دو طرف باید محرم اسرار هم باشند اما اگر الزام به انتشار قراردادهاست گناه این مسئله از لحاظ حقیقی و حقوقی به عهده آنهایی است که این الزام را می‌کنند. ضمن اینکه نسخه قرارداد اعضای تیم در اختیار هیأت فوتبال و سازمان لیگ هست و اگر لازم باشد خود باشگاه هم آن را منتشر می‌کند. ما آنچه که وظیفه خودمان است انجام می‌دهیم.»

صحبت های متناقض این دو مدیر باشگاه استقلال در شرایطی است که هنوز خیلی از باشگاه ها صراحتا در این باره سخن نگفته اند و اصلا بعید نیست همین موضع به اولین تنش بین مدیران استقلال در لیگ چهاردهم بدل شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها