حال و احوال پرسپولیس این روزها خوب نیست. محمدرضا خلعتبری از جمع قرمزها جدا شد. سیدجلال حسینی هم باوجود تاکید دایی بر حفظ کردنش تقریبا رفتنی است و مهرداد پولادی هم با وجود پیشنهادهای خوب خارجی، محال است بماند.
کد خبر: ۶۹۶۸۹۴

پرسپولیس سه ستاره کلیدی خود را از دست داده است، فقط به این خاطر که پولی در بساط ندارد. یعنی همه آن هیاهویی که وزارت ورزش در واگذاری این تیم به یک اسپانسر گردن کلفت راه انداخت، کشک.

این اسپانسر قرار بود 30میلیارد به بدنه پرسپولیس تزریق کند تا مسئولان این تیم علاوه بر تسویه حساب بدهی‌های فصل گذشته، در فصل نقل و انتقالات جدید هم با قدرت عمل کند. اما اسپانسری که با حمایت وزارت ورزش وارد گود شد حالا تو زرد از آب درآمده است. آنها در این مدت فقط شش میلیارد تومان به پرسپولیسی‌ها داده اند که البته گفته می‌شود از این میزان هم یک میلیاردش را سیاسی، عضو هیات مدیره از حساب شخصی خودش پرداخت کرده است.

نمی‌دانیم این‌که می‌گویند اسپانسر پرسپولیس، چیزی در حدود هزار میلیارد به وزارت نفت، قرارگاه خاتم‌الانبیا و سازمان توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران بدهکار است، صحت دارد یا نه، اما فقط یک قلم از بدهی‌های این گروه به ارزش 21 میلیارد تومان کافی بود تا حکم جلب شان صادر شود. خلاصه پشت پرده احوالات مدیریتی باشگاه پرسپولیس حسابی قمر در عقرب است؛ آن‌قدر که به دلیل عدم انجام تعهدات اسپانسر، اعضای هیات مدیره این باشگاه یکی پس از دیگری در حال کناره‌گیری و رفتن به هیات مدیره راه‌آهن هستند تا آنجا در کنار حمید استیلی، بی‌آنکه آبرویشان در خطر باشد با حرف و حدیث کمتری کار کنند.

با این حال امیررضا خادم هم همه چیز را کتمان می‌کند. هم وضع بغرنج اسپانسر را و هم اختلافاتی که میان اعضای هیات مدیره وجود دارد. آقای خادم، شما که نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان در بحث واگذاری سرخابی‌ها هستید بهتر از هر کسی می‌دانید این گروه که پرسپولیس را به آنها داده‌اید از پس تعهداتش برنخواهد آمد. پس بهتر است به جای تعریف و تمجید‌های کاذب از شرایط حاکم بر این باشگاه، حقیقت را به هواداران این تیم بگویید تا فردا خود شما در معرض اعتراض آنها قرار نگیرید.

رضا پورعالی‌/‌ گروه ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها