در جلسه هیأت دولت به ریاست دکتر روحانی تصویب شد؛

اعلام فهرست املاک غیرمنقول بانک‌ها به بانک مرکزی تا پایان ۹۴

فروش املاک مازاد بانک‌ها در بورس تا پایان شهریور

مدیرعامل بورس کالای ایران از آغاز فروش املاک مازاد بانک‌ها و اموال غیرمنقول آنها در بورس کالا تا پایان نیمه اول امسال خبر داد و گفت: پیشنهاد ما در مورد عرضه نقدی سکه طلا در بورس کالا همچنان روی میز بانک مرکزی است.
کد خبر: ۶۹۶۰۵۰

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بازار سرمایه، حسین پناهیان افزود: موضوع فروش اموال مازاد بانک‌ها در حال پیگیری است. حدود دو هفته پیش در ستاد اقتصاد مقاومتی دولت در این زمینه بحث و بررسی‌هایی صورت گرفت و یکی از مصوبه‌ها این بود که بانک‌ها از طریق بورس کالا املاک مازاد یا اموال غیرمنقول خود را عرضه کنند.

وی خاطرنشان کرد: این بورس پیگیری‌های خود را انجام می‌دهد تا بتواند وعده خود مبنی بر عرضه املاک مازاد و اموال غیرمنقول بانک‌ها در نیمه اول سال 93 را محقق کند. با بانک‌ها مذاکراتی را انجام داده‌ایم، به طوری‌که با تمام بانک‌هایی که با بورس کالا در ارتباط بودند، وارد مذاکره شده‌ایم. با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد مستضعفان هم مذاکراتی صورت گرفته است. با وجود این هنوز حجم و ارزش این املاک و اموال برای عرضه در بورس کالا مشخص نشده است.

وی در مورد آخرین توافقاتی که با بانک مرکزی برای عرضه سکه نقدی در بورس کالا صورت گرفته است، افزود: هنوز به توافقی در این زمینه با بانک مرکزی نرسیده‌ایم و پیشنهاد بورس کالا همچنان روی میز این بانک است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها