گلزار «آقازاده» می‌شود؟!

حبیب‌الله کاسه‌ساز، تهیه‌کننده سینما تا دو هفته دیگر پیش تولید فیلم سینمایی «آقازاده» را آغاز می‌کند، فیلمی که به احتمال فراوان نقش اصلی آن را محمدرضا گلزار بازی خواهد کرد.
کد خبر: ۶۹۵۵۱۴
گلزار «آقازاده» می‌شود؟!

محسن کاسه‌ساز، نویسنده فیلمنامه «آقازاده» ضمن اعلام این خبر به فارس گفت: پس از نگارش فیلمنامه متوجه شدم این فیلمنامه چقدر شبیه زندگی ادواردو آنیلی فرزند میلیونر ایتالیایی است که مسلمان شده بود و سرانجام از سوی مافیای پدرش به شهادت رسید.

کاسه‌ساز درباره تولید این فیلم سینمایی توضیح داد: این فیلمنامه 4 سال قبل نوشته شده و تاکنون چند بار بازنویسی شده است، همچنین پروانه ساخت فیلم قبلا صادر شده و یکی دو بار هم تمدید شد، اما شرایط ساخت آن تاکنون فراهم نبود.

او افزود: الان شرایط را برای ساخت فیلم مساعد دیده‌ایم و فکر می‌کنم پیش‌تولید این فیلم را تا دو هفته دیگر آغاز کنیم.

کاسه‌ساز درباره حضور محمدرضا گلزار به عنوان نقش اول این فیلم سینمایی نیز گفت: در پیش‌تولید قبلی این فیلم با او قرارداد داشتیم، اما الان آن قرار داد منتفی است. البته گزینه اول ما برای این نقش همچنان محمدرضا گلزار است که باید با او مذاکره کنیم.

فیلم سینمایی آقازاده به کارگردانی و تهیه‌کنندگی حبیب‌الله کاسه‌ساز تولید خواهد شد و احتمالا نخستین نمایش آن در سی‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر است.

حبیب‌الله کاسه‌ساز در مقام تهیه‌کننده فیلم‌هایی چون مزرعه پدری، ریسمان باز و اخراجی‌ها را در کارنامه خود دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها