برنامه زنده « آبی آسمانی» کاری از گروه فرهنگ و معارف شبکه تهران امروز شنبه 21 تیرماه به مناسبت روز عفاف و حجاب میزبان سه بانو تازه مسلمان شده خواهد بود.
کد خبر: ۶۹۴۸۱۹
حجاب و عفاف به روایت 3 زن تازه مسلمان

این برنامه امروز میزبان سه بانو تازه مسلمان خانمها سمیرا خادم (لینه م تی سس از کشور دانمارک و ساکن در کشور ایران و خادم افتخاری امام رضا (ع) ، سوزان ابری ( از کشور امریکا و ساکن در ایران ) ، ادتسکو هو شینما (از کشور ژاپن و ساکن در ایران) خواهد بود .

بنا بر این گزارش ، برنامه آبی آسمانی با محوریت عفاف و حجاب و تاثیر اسلام در روابط اجتماعی و فرهنگی بانوان در جامعه بر روی آنتن خواهد رفت و این بانوان پیرامون این موضوع به بحث و گفتگو می نشیند.

برنامه ترکیبی زنده " آبی آسمانی " شبکه تهران در ماه مبارک رمضان با ساختار و ترکیب جدید هر روز ساعت 17:20 دقیقه با اجرای علی غفاری روی آنتن می رود. تاثیر سبک زندگی اسلامی – ایرانی بر روابط فردی و اجتماعی با محوریت اقتصاد و فرهنگ محور اصلی کار برنامه آبی آسمانی در رمضان 93 خواهد بود.

برنامه" آبی آسمانی " شبکه تهران شنبه 21 تیرماه به مناسبت روز عفاف و حجاب میزبان سه بانو تازه مسلمان شده خانمها سمیرا خادم (لینه م تی سس از کشور دانمارک و ساکن در کشور ایران و خادم افتخاری امام رضا (ع) ، سوزان ابری (از کشور امریکا و ساکن در ایران ) ، ادتسکو هو شینما ( از کشور ژاپن و ساکن در ایران ) خواهد بود که این برنامه با محوریت عفاف و حجاب و تاثیردین اسلام در روابط اجتماعی و فرهنگی بانوان در جامعه بر روی آنتن خواهد رفت. (روابط عمومی شبکه تهران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها