پخش همزمان جام‌جهانی، والیبال و سریال‌های رمضان دشوار بود

قدردانی معاون سیما از شور و نشاط برنامه «فردوسی پور»/ تصاویر

معاون سیما در بازید از پشت صحنه برنامه ورزشی «2014» از عادل فردوسی‌پور و همکارانش در تهیه و تولید این برنامه تلویزیونی در طول مدت مسابقات جام جهانی تقدیر کرد.
کد خبر: ۶۹۴۷۷۲
قدردانی معاون سیما از شور و نشاط برنامه «فردوسی پور»/ تصاویر

در ابتدای این دیدار که با حضورعلی دارابی و مجید زین‌العابدین در استودیو پخش برنامه تلویزیونی «2014» صورت گرفت، فردوسی‌پور بخش‌های مختلف وهمکاران خود در تهیه و تولید این برنامه را معرفی کرد.

معاون سیما با تشکر از اقدامات انجام شده، گفت: برخی کشورها که تیم ملی آنها در جام جهانی حضور داشت، تنها امتیاز چهار بازی را برای پخش خریداری کردند در حالی که رسانه ملی تمام ٦٤ بازی را خریداری و از شبکه‌های سه، ورزش و اچ‌دی پخش کرد تا هموطنان عزیز به خصوص جوانان و مشتاقان فوتبال بتوانند در عالی‌ترین سطح، بازی‌ها را تماشا کنند.

دارابی افزود: رسانه ملی در حوزه صدا، سیاسی، برون‌مرزی و به طور ویژه در سیما اهتمام ویژه به جام جهانی فوتبال داشته است.

وی با تقدیر از مدیریت شبکه سه، گروه ورزش شبکه، تیم «٢٠١٤» را تیمی حرفه‌ای، کاربلد و عاشق کار برشمرد و از عادل فردوسی‌پور، رضا جاودانی، میثاقی و سایرگزارشگران تقدیر و آنان را از سرمایه‌های ارزشمند در حوزه ورزش و رسانه برشمرد.

/Media/Image/1393/04/21/635407617880131842.jpg

معاون سیما در ادامه سخنان خود تاکید کرد که طراحی جدول پخشی که هم دربرگیرنده پخش مسابقات جام جهانی، هم مسابقات جهانی والیبال وهم سریال‌ها و ویژه برنامه‌های سحر و افطار باشد، کار بسیار مشکلی بود که خوشبختانه با درایت دوستان در شبکه سه این اتفاق به خوبی افتاد.

دارابی همچنین خطاب به فردوسی‌پور عنوان کرد: آقای فردوسی‌پور کارتان حرفه‌ای است. کارشناسان به درستی انتخاب شده‌اند، آیتم‌های جذابی تدارک دیده‌اید و اطلاعاتی که درباره کشورهای مختلف شرکت‌کننده در جام جهانی به مخاطب ارائه می دهید، بسیار ارزشمند است و جای تقدیر و تشکر دارد. اطلاعاتی که کارشناسان ارائه می‌دهند نیز بر هم‌افزایی مخاطبان اضافه می‌کند. این شور و نشاط همواره در طول برنامه‌ها با شما بود و همین باعث شد مخاطب هم که در ساعات پایانی برنامه را دنبال می کند، با اشتیاق پای تلویزیون بنشیند.

/Media/Image/1393/04/18/635405033474485096.jpg

وی گفت: واکاوی و گفت‌وگو با اعضای تیم ملی نیز گام بلند دیگری بود که با دقت آن را برداشتید. پیشنهاد من این است که پرونده تیم ملی و بررسی آن بسته نشود و هم زمان با آغاز مسابقات لیگ جدید، در برنامه «90» هر هفته به موضوع تیم ملی به طور ویژه بپردازید.

معاون سیما در پایان سخنان خود گفت: من امشب به احترام شما اینجا آمده‌ام تا به شما خسته نباشید و خداقوت بگویم. بگویم واقعا مردم از دیدن برنامه شما خوشحال هستند و برنامه فوق‌العاده پربیننده است.

وی گفت: ارسال میلیون‌ها پیامک مردم به این برنامه، گویای دیده شدن و قدردانی مخاطبان از تلاش‌های خوب و ارزنده همکاران برنامه 2014 است.

/Media/Image/1393/04/21/635407617713813404.jpg

در پایان، زین العابدین مدیر شبکه سه سیما نیز گفت: برنامه‌ریزی برای ویژه برنامه‌های جام جهانی از اردیبهشت ماه صورت گرفت و ما جلسات متعددی به این منظور داشتیم و خوشبختانه برنامه ها با موفقیت و طبق برنامه‌ریزی جلو رفتند و در این میان حمایت های شما به عنوان معاون سیما پشتوانه محکمی برای ما در تولید این برنامه بود. (روابط عمومی معاونت سیما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها