ویژه‌برنامه «دعوت» از امروز ساعت 19 تا 21 از رادیو تهران پخش می‌شود. این برنامه ویژه افطار است.
کد خبر: ۶۹۲۳۸۴

برنامه دعوت کاری از گروه معارف و تربیت شبکه رادیویی تهران است که با برپایی یک سفره افطاری مجازی میزبان مهمانان است و خیرین، آزادگان، نویسندگان کتاب‌های دینی و مذهبی، بیشترین اهداکننده خون و... به برنامه دعوت می‌شوند.

شمسایی کارشناس برنامه، دعای روز ماه رمضان را همراه با تفسیر آن تقدیم شنوندگان می‌کند.

محمدرضا میرحسینی، گزارشگر برنامه گزارش‌هایی از فعالان مشاغل مختلف که هنگام افطار نیز فعالیت دارند، تهیه می‌کند و پای حرف‌های رانندگان اتوبوس، نانوایان، آتش‌نشانان و... می‌نشیند. محمدرضا وفا، متخصص تغذیه و رژیم درمانی درباره الگوهای صحیح غذایی در این ماه و فواید و عوارضی که برخی مواد غذایی دارند، می‌گوید. اکبر یاری گزارشگر برنامه با امام جماعت مساجد گفت‌وگو می‌کند.سعیدیان به آثار و برکات ذکر صلوات اشاره می‌کند. پخش دعا و مناجات، پخش اذان و نماز نیز از دیگر بخش‌های برنامه است.پروانه طهماسبی تهیه‌کننده، الهام شوقی گوینده، مهدی رسولی، الهه سوداچی و فاطمه خسروپور نویسندگان برنامه هستند.

ازدواج در «هزار راه نرفته»

برنامه «هزار راه نرفته» امروز در رادیو فرهنگ با حضور روان‌شناس به عوامل تاخیر در ازدواج می‌پردازد.

در این برنامه داوود نودهی روان‌شناس به چرایی و چگونگی ازدواج جوانان می‌پردازد و عوامل روان‌شناختی فردی را که باعث تاخیر یا تمایل نداشتن جوانان به ازدواج می‌شود، بررسی می‌کند. این برنامه کاری از گروه جامعه رادیو فرهنگ است و از ساعت 16 به مدت یک ساعت پخش می‌شود.

درجه صبر در رادیو سلامت

شبکه رادیویی سلامت امروز در برنامه «و خدا گفت سلام» به موضوع صبر می‌پردازد.

این برنامه ساعت 19 و 30 دقیقه با اجرای معصومه نوازنی و تهیه‌کنندگی موسی نظری پخش می‌شود.

دعوت از قاریان بین‌المللی قرآن مجید و مسئولان نظام سلامت کشور، مستند افطار با خانواده شهدا، خاطرات خادمان امام رضا(ع) در زمان افطار، رمضان در کشورهای مختلف، احکام روزه، روزشمار ماه رمضان، پخش اذان و تفسیر دعای روز ماه ضیافت الهی و داستان افطار بخش‌های مختلف این برنامه را شکل می‌دهد.

برنامه «پشت پلک صبح» رادیو سلامت نیز امروز به موضوع اوج زندگی آدمی می‌پردازد. این برنامه ساعت 30‌دقیقه بامداد با حضور پریناز بنیسی و مریم فرضی، روان‌شناس پخش می‌شود.

آموزش هنر به کوکان در رادیو نمایش

برنامه زنده دیالوگ امروز در رادیو نمایش به موضوع آموزش هنر به کودکان اختصاص دارد.

به گزارش روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی رادیو، پرونده لزوم و چگونگی آموزش هنر و نمایش به کودکان در رادیو نمایش با حضور بهروز غریب‌پور، مهسا قبایی، نگار استخر و حسنعلی گشوده در برنامه دیالوگ بررسی می‌شود. این برنامه به سردبیری و اجرای ایوب آقاخانی، گویندگی شیرین سپه راد، بابک احمدی، علی جعفری و کارشناسی سعید اسلام‌زاده پخش می‌شود.

برنامه مجله روز در رادیو معارف

رادیو معارف امروز در برنامه «مجله روز» به بررسی سلسله نسبی و شجره‌نامه رهبر معظم انقلاب می‌پردازد.

مدیر گروه خبر و برنامه‌های سیاسی رادیو معارف با اشاره به این‌که امروز سالروز رحلت آیت‌الله سیدجواد خامنه‌ای(ره)، پدر رهبر معظم انقلاب است، افزود: به همین مناسبت برنامه مجله روز به بررسی سلسله نسبی رهبر معظم انقلاب می‌پردازد.

وی گفت: بررسی افکار و آرای آیت‌الله سیدحسین خامنه‌ای، آیت‌الله سیدجواد خامنه‌ای، آیت‌الله سیدهاشم نجف‌آبادی و بانو خدیجه میردامادی نیز از دیگر محورهای موضوعی این برنامه است که با کارشناسی حجت‌الاسلام سیدرضا حسینی استاد حوزه و دانشگاه و کارشناس مسائل راهبردی سیاسی روی آنتن رادیو معارف خواهد رفت.

مدیر گروه خبر و برنامه‌های سیاسی یکی از محورهای اصلی این برنامه را بررسی فعالیت‌های سیاسی اجداد رهبر معظم انقلاب عنوان و تصریح کرد: نقش آیت‌الله سیدحسین خامنه‌ای در بحث مشروطه آذربایجان، ارتباط شیخ محمد خیابانی با خاندان خامنه‌ای و ارتباط آیت‌الله سیدجواد خامنه‌ای با امام خمینی(ره) از موضوعاتی است که در این برنامه بررسی خواهد شد.

برنامه «مجله روز» کاری از گروه خبر و برنامه‌های سیاسی به تهیه‌کنندگی مهدی کاظمی و اجرای محمدجواد عابدینی است که ساعت 8 و 40 دقیقه پخش می‌شود.

اندیشه در رادیو گفت‌وگو

برنامه «اندیشه در آینه» امروز ساعت 14 در رادیو گفت‌وگو به نقش آموزش و فناوری می‌پردازد.

این برنامه با حضور لیلا فلاحتی، مدیر گروه مطالعات زنان پژوهشکده مطالعات فرهنگی اجتماعی علوم و فاطمه حسنی، محقق پژوهشکده حوزه زنان به موضوع تعمیم لایه‌های آموزشی به قشرهای مختلف جامعه می‌پردازد.

همچنین برنامه روشنا امروز ساعت 14 در رادیو گفت‌وگو به موضوع امام صادق(ع) در مواجهه با مخالفان حکومت اموی و عباسی می‌پردازد. در این برنامه محمدرضا دهدست و علی صدیقی حضور دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها