مسعود آب‌پرور که سریال پلیسی «زخم» را برای پخش از شبکه سه کارگردانی می‌کند، درباره فیلمنامه این سریال گفت: قصه این سریال به‌گونه‌ای پیش نمی‌رود که همه آدم‌ها الزاما عاقبت به‌خیر شوند.
کد خبر: ۶۹۲۳۸۲

آب‌پرور در این باره به روابط عمومی شبکه سه گفت: تمامی گره‌های داستان در پایان هر اپیزود باز می‌شود، اما در سریال زخم قرار نیست همه چیز ختم به خیر شود و هر‌قسمت با پایان خوش تمام شود.

وی درباره تعداد اپیزودهای نوشته شده سریال بیان کرد: فیلمنامه به طور کامل نوشته شده و نویسنده اپیزودهای مختلف را بازنویسی می‌کند.

سریال زخم در گروه فیلم و سریال شبکه سه در 13‌قسمت 45 دقیقه‌ای تولید می‌شود. این سریال داستان زنانی است که به عنوان مشاور در نیروی انتظامی مشغول به کار هستند.

زخم داستان سروان الهام پویا (لیلا اوتادی) است که دانش‌آموخته دانشکده افسری است و به عنوان مشاور و مددکار در کلانتری 132 مشغول به کار می‌شود. او به سبب انتخاب چنین شغلی با پدرش دچار مشکل است و حالا در مواجهه با چالش‌های اجتماعی درگیر معضلات بزرگ‌تری نیز می‌شود.

همایون ارشادی، محمد صادقی، برزو ارجمند و امیر نوری بازیگران اصلی این سریال هستند. تصویربرداری اپیزود اول این سریال به نویسندگی سیدسعید رحمانی حدود 30 روز طول کشید و گروه بتازگی ضبط اپیزود دوم را آغاز کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها