جیمز رودریگس آقای گل جام بیستم پس از پایان دیدار برزیل و کلمبیا گفت: خیلی ناراحتم. باید بگویم که اصلا از داوری دیدار راضی نیستم. به نظرم او چند اشتباه بزرگ برابر ما داشت. می‌خواستیم تاریخ‌ساز شویم و این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذاریم، اما زندگی همین است. از لوئیز و آلوس تشکر می‌کنم. ستاره کلمبیا که بتازگی بیست‌وسه ساله شده است درباره این که لوئیز و آلوس پس از پایان مسابقه به او چه گفتند، گفت: آنها به من گفتند که من بازیکن بزرگی هستم و به من افتخار می‌کنند.
کد خبر: ۶۹۲۳۴۹

پایان ماجرای کرش و​ گابن

پس از این‌که فدراسیون فوتبال گابن موفق نشد کارلوس کرش، سرمربی تیم ملی کشورمان و فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی یونان را برای سرمربیگری تیم ملی این کشور متقاعد کند سراغ خورخه کاستا، مدافع پیشین پورتو رفتند و با وی به توافق رسیدند. مدافع پیشین تیم ملی پرتغال با امضای قراردادی دو ساله هدایت این تیم آفریقایی را به عهده گرفت تا جانشین آلبرت اِم‌‌‎بورونوت شود. خورخه کاستا فصل گذشته هدایت تیم پاکوس دی‌فریرا را به عهده داشت که موفق شد در بازی پلی‌آف با شکست دسپورتیوو دی‌آوس این تیم را در لیگ برتر پرتغال نگه دارد.

پیشنهاد تازه برای سوارس

نارت اف.سی در جمهوری آبخازیا به لوییس سوارس مهاجم تیم ملی اروگوئه پیشنهاد داده است که در مدت چهار ماه محرومیت خود می‌تواند در این تیم بازی کند. این باشگاه جمهوری آبخازیا واقع در خاک گرجستان که بعد از جنگ کوتاه گرجستان و روسیه در آگوست 2008 اعلام استقلال کرد، به او پیشنهاد داده است که در این مدت می‌تواند در این تیم بازی کند. منطقه آبخازیا از سوی جامعه بین‌الملل به رسمیت شناخته نمی‌شود و فدراسیون فوتبال آن هم عضو فیفا نیست. گنادی تسویناریا رئیس باشگاه نارت در این باره گفته است: «سوارس می‌تواند برای حفظ سطح آمادگی خود، در مسابقات قهرمانی آبخازیا بازی کند. البته نمی‌توانیم به او پیشنهاد مالی شبیه آنچه قبلا دریافت کرده است، بدهیم. قبل از این هم باشگاه هایوالیا در کوزوو به سوارس پیشنهاد مشابهی داده بود.»

تیاگو سیلوا محروم شد

تیاگو سیلوا ،کاپیتان تیم ملی برزیل به دلیل دریافت کارت زرد دوم در جریان دیدار مقابل کلمبیا، حضور در مسابقه نیمه نهایی جام‌جهانی 2014 را از دست داد. در این مسابقه تیاگو سیلوا گل نخست برزیل را به ثمر رساند، اما در ادامه اخطار گرفت تا بازی نیمه نهایی مقابل آلمان را از دست بدهد. مدافع تیم برزیل به دلیل خطا روی دیوید اوسپینا دروازه‌بان تیم کلمبیا در نیمه دوم کارت زرد گرفت. احتمالا دانته بازیکن تیم بایرن مونیخ جای سیلوا را در قلب دفاع تیم لوییس فیلیپه اسکولاری برای بازی با آلمان خواهد گرفت.

بازیکنان الجزایر روزه بودند

مجید بوقره، بازیکن الجزایری گفت که اغلب ملی‌پوشان این کشور در دیدار مقابل تیم ملی فوتبال آلمان درمرحله یک هشتم جام‌جهانی 2014 برزیل، روزه بودند. به گزارش شبکه بی ان اسپورتس قطر، مجید بوقره در ویژه برنامه «المجلس» این شبکه که با حضور جمعی از بازیکنان الجزایر برگزار شد، خاطرنشان کرد که وحید خلیل هادزیچ مربی بوسنیایی این تیم به همه بازیکنان در مورد روزه گرفتن در ماه مبارک رمضان اختیار تام داد. وی گفت: بازیکنان مسلمان تیم ملی فوتبال الجزایر در سال‌های اخیر همزمان با ماه مبارک رمضان روزه گرفتند. در این برنامه، علاوه برمجید بوقره، سفیان فغولی، سفیرتایدر، یاسین براهیمی، فوزی غلام، حسان بیده و رایس می‌حولی دروازه‌بان این تیم حضور داشتند. مقامات قطری برای انتقال تیم ملی الجزایر به این کشور با هدف قدردانی از آنها و برپایی جشن حضور این تیم در جام‌جهانی 2014 برزیل یک پرواز چارتر از الجزیره به دوحه اختصاص داده بودند، اما از مجموع 23 ملی‌پوش الجزایری فقط هفت نفر حاضر به مسافرت به دوحه شدند.

بوآتنگ: نویر فوق‌العاده بود

مدافع تیم ملی فوتبال آلمان عملکرد سنگربان ژرمن‌ها در دیدار مقابل فرانسه را مورد ستایش قرار داد. بوآتنگ پس از برتری یک بر صفر ژرمن‌ها مقابل فرانسه در مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی 2014 با تمجید از دروازه‌بان تیم ملی فوتبال آلمان گفت: «در طول 90 دقیقه هر کاری که از دست‌مان برمی‌آمد انجام دادیم. فرانسه رقیب سرسخت و قدرتمندی بود، ولی با مدیریت بازی تا پایان برای پیروزی جنگیدیم. به نظرم نویر در این بازی فوق‌العاده عمل کرد. مهار فرانسه در تمام 90 دقیقه بازی کار ساده‌ای نبود ولی بخوبی از عهده این کار برآمدیم. حالا به دنبال این هستیم که با گذر از مرحله نیمه‌نهایی به فینال این تورنمنت برسیم.»

پیام تبریک رئیس‌جمهور کلمبیا

تیم ملی فوتبال کلمبیا در یک چهارم نهایی جام‌جهانی 2014 برزیل با نتیجه 2 بر یک برابر برزیل شکست خورد. رئیس‌جمهور کلمبیا که برای دیدار این تیم به برزیل رفته بود با وجود حذف شدن این تیم برای بازیکنان پیام تبریک نوشت. خوان مانوئل سانتوس در صفحه اجتماعی خود نوشت: «همه ما کلمبیایی‌ها به شما بسیار افتخار می‌کنیم. شما تاریخ ساز ظاهر شدید. از همه شما که شادی را به ما هدیه دادید تشکر می‌کنم.»

هاوارد: با قدرت برمی‌گردیم

تیم هاوارد که در رقابت‌های جام‌جهانی 2014 برزیل یکی از بهترین‌های تیمش بود، شکست برابر بلژیک در مرحله یک هشتم نهایی را سرآغازی برای موفقیت‌های این تیم در آینده می‌داند. سنگربان اورتون که با 15 مهار در بازی برابر بلژیک رکوردی جالب را در تاریخ جام‌های جهانی از خود به جای گذاشت جام‌جهانی 2018 را محل درخشش تیم آمریکا دانست و گفت: بازیکنان آمریکا تشنه کسب موفقیت هستند. بازی با تیم‌های مطرح جهان به ما این توان را می‌دهد که با تجربه‌تر شویم. آمریکا بدون تردید با قدرت در جام‌جهانی 2018 بازخواهد گشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها