به طور دقیق از روزی که قرعه‌کشی جام جهانی 2014 انجام شد تا به امروز سوژه‌ای به نام پیراهن مسی در فوتبال ایران خودش را مطرح کرده است. درست مثل زمانی که بازیکنان میلان به ایران سفر کردند و همه می‌خواستند بدانند که بالاخره پیراهن پائولو مالدینی نصیب چه کسی می‌شود. آن روز همه در ورزشگاه آزادی این سوژه را پیگیری کردند و فهمیدند که پیراهن بازیکن محبوب میلان به پایان رافت رسید، اما معمای پیراهن مسی در بازی با ایران هنوز حل نشده است. هنوز هیچ کس نمی‌داند که این پیراهن به کدام بازیکن فوتبال ایران رسید.
کد خبر: ۶۹۰۴۷۲

در زمان قرعه‌کشی خیلی‌ها این پیراهن را سهم و حق هاشم بیک‌زاده می‌دانستند و می‌گفتند که این بازیکن به دلیل همه طنزهایی که در موردش ساخته شده، پیراهن مسی را باید به دست آورد، اما هاشم در بازی مقابل آرژانتین در زمین مسابقه نبود که این پیراهن را به دست آورد.

گزینه بعدی که گفته می‌شود ممکن است پیراهن مسی را در اختیار داشته باشد، جواد نکونام است. کاپیتان تیم ملی ایران که به زبان اسپانیولی مسلط است در ابتدای بازی مکالمه‌ای با کاپیتان آرژانتین داشت که برخلاف رسانه‌های خارجی، درخواست پیراهن تلقی شد، اما حاضران و عکاسان در آن صحنه شهادت می‌دهند که نکونام با مسی درباره فرش اهدایی فوتبال ایران به این بازیکن مکالمه‌ای داشتند که در آن لحظه در کنار زمین نبود.

نکونام در مصاحبه‌های پس از بازی، پیراهن تیم ملی ایران را بسیار باارزش‌تر از پیراهن مسی دانست و اعلام کرد که برای گرفتن پیراهن هیچ بازیکنی در طول دوران بازی خود اقدام نکرده است.

گزینه بعدی که شنیده می‌شود مهرداد پولادی است. بازیکن دفاع چپ تیم ملی ایران در جام جهانی درست پس از سوت بازی به سمت «لیونل مسی» رفت و با او حرف زد.

مسی در تصاویر تلویزیونی بیرون از زمین را نشان می‌دهد. آیا پولادی صاحب پیراهن شماره 10 آرژانتین شد؟ این هم فقط در حد حدس و گمان است. عکسی از مسی هم در شبکه‌های اجتماعی پخش شده است که او در کنار محمد خانزاده بازیکن تیم ملی ایران قرار دارد و پیراهن تیم ملی ایران را در دست دارد. حالا پرسش این است، کدام بازیکن تیم ملی ایران وقتی به خانه رسید، اولین چیزی که از چمدانش بیرون کشید و به خانواده‌اش نشان داد، پیراهن شماره 10 آرژانتین با اسم لیونل مسی است؟ می‌توانیم امیدوار باشیم صاحب این گنج فوتبالی را زمانی بشناسیم که در یک حراج خیریه آن را به فروش گذاشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها