سه چرخه سِگ‌وِی

سِگ‌وِی، محصول جدیدی با عنوان گشت‌زن ES-3 را به بازار عرضه کرده که برای کاربردهای پلیسی، اورژانسی و نظامی طراحی شده است.
کد خبر: ۶۹۰۳۸۱
سه چرخه سِگ‌وِی

این محصول جدید با نمونه پیشین آن که در قالب یک دوچرخه الکتریکی خود تراز عرضه شد، اندکی تفاوت دارد. اضافه شدن یک چرخ در ناحیه جلو سبب شده سوار و پیاده شدن از آن راحت‌تر باشد. سامانه چرخ متحرک عقب، چراغ اضطراری، آژیر خطر و چراغ جلویی LED دیگر مشخصات ساختاری این وسیله جدید است. اطلاعات مربوط به عملکرد وسیله نقلیه مانند سرعت و عمر باقی مانده باتری روی یک صفحه نمایش 4.3 اینچی مشاهده می‌شود که در نور آفتاب نیز قابل رؤیت است. ES-3 به تکنولوژی ضد واژگونی، سیستم مستقل جلو، ترمز هیدرولیکی عقب و سنسور تشخیص راننده مجهز است که هنگام حضور نداشتن راننده به طور خودکار خاموش می‌شود.

سِگ‌وِی امکان اضافه کردن دوربین نظارتی و یک خروجی ۱۲ ولتی برای شارژ تلفن همراه را نیز فراهم کرده است. طراحان این محصول جدید ادعا می‌کنند شرایط مختلف جوی، تاثیر نامطلوبی بر عملکرد این دستگاه ندارد و حتی اگر قسمتی از بدنه دچار آسیب شود، به طور جداگانه قابل تعویض است.ES-3 به قیمت ۱۲ هزار دلار آمریکا از ژوئن آماده عرضه به بازار جهانی خواهد بود.

سِگ‌وِی سال ۱۹۹۹ از سوی دین کامن با هدف طراحی وسایل نقلیه پاک و غیرآلاینده که قابلیت حرکتی بالایی دارند تأسیس شد. تولیدات اولیه این شرکت سال ۲۰۰۲ روانه بازار شد، اما آن طور که انتظار می‌رفت مورد استقبال قرار نگرفت. این در حالی است که امروزه بسیاری از تولیدات سِگ‌وِی در مراکز خرید، فرودگاه‌ها و معابر به چشم می‌خورد و بیش از ۱۵۰۰ وسیله گشتی با این نام تجاری در ادارات پلیس و مراکز امنیت عمومی مستقر شده‌ است.

gizmag / ترجمه: صدف دژآلود

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها