یک شرکت تولیدکننده سه‌چرخه‌های باری و حمل کودک، بتازگی محصول نوآورانه‌ای را عرضه کرده است که از نظر زیبایی شناختی و طراحی نسبت به دوچرخه‌ها و سه‌چرخه‌های باری سنتی از جذابیت بسیار بیشتری برخوردار است.
کد خبر: ۷۹۹۲۴۳
سه‌چرخه‌ای با طراحی متفاوت

این سه‌چرخه جدید باری محصول شرکت باکسر سایکل است و با الهام از بدنه هواپیماهای قدیمی طراحی شده و به دلیل داشتن کابین آلومینیومی 58‌کیلوگرمی شبیه‌ موشک که مناسب حمل بار و جابه‌جایی مسافر است، باکسر راکت یا باکسر موشکی نام گرفته است.

این سه‌چرخه باری موشک مانند که تا حدودی یادآور فضاپیماهای خیالی داستان‌های علمی ـ تخیلی ژول ورن است، نمونه‌ای از استفاده بهینه از هنر کاربردی است و از این قابلیت برخوردار است که براحتی وارد زندگی روزمره مردم شود. فضای نشیمن جلویی این سه‌چرخه دارای اتاقی برای نشستن 4کودک روی 2 صندلی نیمکتی را عرضه و کمربندی‌های ایمنی آن، امنیت و ایمنی کودکان را فراهم می‌کند. همچنین پشتی این صندلی‌ها می‌توانند به طرف عقب خوابیده و یک تختخواب مسطح را ارائه کنند. به این ترتیب، زمانی که سه‌چرخه پارک شده باشد، کودک براحتی می‌تواند دراز بکشد. بخش داخلی انتهای حفره مخروطی بدنه این اتاق مجهز به محفظه‌ای برای ذخیره و نگهداری 5 کلاه ایمنی و وسایل ضروری دیگر است. هریک از این سه چرخه‌های موشک مانند شامل سیستم کامل برق با چراغ جلو مجهز به نور بالا و پایین، چراغ عقب، نشانگرهای راست و چپ و بوق الکتریکی است. سوئیچ نصب شده روی فرمان نیز امکان کنترل را در اختیار سه‌چرخه سوار می‌گذارد.

شرکت باکسر، این سه‌چرخه موشک مانند را در 2 مدل دستی و الکتریکی عرضه کرده است، اما مقامات این شرکت انگلیسی بر این نکته تاکید کرده‌اند که بیشترین تمرکز خود را به نسخه الکتریکی (E-Rocket) معطوف می‌کنند. E-Rocket به یک سیستم موتور طراحی سوئیسی استاندارد مجهز است که بین 250 تا 500 وات را عرضه می‌کند. این مدل دارای 7 دنده و یک باتری 11.4 آمپری 36 ولت است.

همچنین، ال.سی.دی رایانه‌ای نصب شده روی فرمان و پورت یو.اس.بی برای شارژ دستگاه‌های قابل حمل موبایل و روکش ضدباران برای محافظت از مسافران در شرایط بد آب و هوایی از دیگر تجهیزات این سه‌چرخه الکتریکی است.

Gizmag / مترجم: هدا عربشاهی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها