برنامه« جام از نگاه 2» هر روز از شبکه 2 پخش می‌شود

خط قرمز از برزیل

این ستاره‌ها زمانی برای ما نام‌های بزرگی بودند که تنها در تصاویر فوتبال جان می‌گرفتند. ستاره‌هایی که هر روز صفحات روزنامه‌ها را ورق می‌زدیم تا یک مصاحبه از آنها بخوانیم و آخرین عکس‌هایشان را تماشا کنیم. شاید باورمان نمی‌شد که روزی از راه برسد که این ستاره‌ها در قاب تلویزیون جای بگیرند و با ترجمه همزمان فارسی درباره خاطرات خود و فوتبال ایران صحبت کنند.
کد خبر: ۶۸۸۵۸۹

شاید کمتر کسی باور می‌کرد، به‌به تو ستاره بزرگی که همه ما آن شادی معروف را به خاطر داریم، همان شادی؛ حرکت ننوی کودک... روزی در مقابل دوربین تلویزیون ایران بنشیند و از فوتبال ایران بگوید یا جرزینهو که به توفان مشهور است و در فوتبال برزیل یک ستاره بی‌بدیل... اما این روزها نام‌های بزرگ گاهی مثل ماتئوس و دونگا به تهران می‌آیند و گاهی مثل به‌به تو و جرزینهو در یک استودیوی اختصاصی ایرانی در برزیل مقابل دوربین می‌روند. این یک تحول بزرگ در برنامه‌سازی ورزشی است. اتفاقی که برنامه «ورزش از نگاه 2» و در ادامه آن برنامه «جام از نگاه 2» می‌تواند خود را پرچمدار آن بداند.

برزیل از برزیل

«جام از نگاه دو» عنوان برنامه‌ای است که با ارائه گزارش‌هایی از جام جهانی و حواشی آن و گفت‌وگو با ستارگان فوتبال جهان هر شب به روی آنتن شبکه دو می‌رود. این برنامه کاری از گروه اجتماعی شبکه دو و به تهیه‌کنندگی ابوالفضل اکبری در دو بخش پخش برنامه از استودیوی برزیل و استودیوی ایران به روی آنتن شبکه دو می‌رود که بنا بر استقبال مخاطبان و به احترام همراهی آنان با شبکه زندگی، بازپخشی برای این برنامه در نظر گرفته شده است با عنوان «گلچین جام از نگاه دو» که طی 45 دقیقه آیتم‌هایی که شب گذشته از برزیل به روی آنتن رفته را مجدد بعد از اذان ظهر (ساعت 13 و 15 دقیقه) پخش می‌کند. استودیوی اختصاصی این برنامه ورزشی، نخستین استودیوی اختصاصی مستقر جمهوری اسلامی ایران در جام جهانی است.

در این استودیو تاکنون نام‌های بزرگی از فوتبال جهان در مقابل میثم زمان‌آبادی نشسته‌اند و از فوتبال ایران و جهان سخن گفته‌اند؛ نام‌هایی همچون به‌به تو، جرزینهو، بولاتی ملی‌پوش سابق تیم ملی آرژانتین و...

کار بچه‌های مستقر در برزیل اما تنها به خط قرمزهای اختصاصی با ستاره‌ها از برزیل نیست. آنها در طول این مدت گزارش‌های میدانی جذابی را از سطح شهرهای برزیل تهیه و پخش کرده‌اند. نکته جالب این برنامه تصاویر اختصاصی از تمرین تیم‌های حاضر در جام جهانی است. چند گزارش جذاب از تمرین تیم ملی ایران و تمرین تیم‌های ملی کشورهای صاحب فوتبال، وقتی با نگاه ایرانی همراه باشد، به طور حتم برای مخاطب ایرانی جذاب‌تر هم خواهد بود. به غیر از استودیوی برزیل، استودیوی ایران این برنامه هم منفعل نیست و با اجرای علیرضا دهقانی و ساسان شادمان بازی‌های جام جهانی با حضور کارشناسان و صاحبان‌ نظر از ایران هم مورد بررسی قرار می‌گیرد تا برنامه جامعی باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها