دو تیم الجزایر و کره‌جنوبی در دومین مسابقه خود از مرحله گروهی برابر یکدیگر صف آرایی کردند. تیم ملی کره‌جنوبی در دومین مسابقه خود در گروه H رقابت‌های جام‌جهانی 2014 برزیل به مصاف الجزایر رفت. الجزایر در نیمه اول سه بار دروازه تیم ملی کره‌جنوبی را باز کرد.
کد خبر: ۶۸۷۶۹۲

نیمه اول این دیدار در حالی آغاز شد که در دقیقه 26 سلیمان دروازه تیم ملی کره‌جنوبی را باز کرد. در ادامه این رقابت مالینی بازیکن تیم ملی الجزایر دومین گل را برای این تیم به ثمر رساند و در دقیقه 38 دبی جابو برای سومین بار دروازه تیم ملی کره‌جنوبی را باز کرد. این دیدار در نیمه اول با نتیجه 3 بر صفر به سود نماینده قاره آفریقا به پایان رسید. کسی باور نداشت کره‌جنوبی در یک نیمه این‌گونه ویران شود، اوضاع برای نماینده خوب شرق آسیا اصلا خوب نبود و نیمه دوم مربی چیزی جز طلب معجزه از بازیکنان خود نداشت.

کره‌جنوبی در ابتدای نیمه دوم نظم بازی را به هم ریخت و نشان داد که برای باختن و شکست خوردن نیامده است، در دقیقه 50 بود که ارسال بلند روی دروازه الجزایر نصیب مهاجم کره شد که مین با برگشتی سریع توپ را از بین پاهای امبولی به تور دروازه الجزایر رساند. کره کم کم به جبران مافات امیدوار شده بود که در دقیقه 62، پاسکاری زیبای بازیکنان الجزایر در محوطه جریمه کره‌جنوبی، براهیمی را با دروازه‌بان تک به تک کرد و ضربه بغل پای این بازیکن به تور دروازه کره نشست. کره بار دیگر سراپا حمله و هجوم شد و توانست در دقیقه 73 به گل دوم خود برسد. سانتر ارسالی از جناح راست با دخالت بازیکنان کره در دهانه دروازه به چئول رسید که او هم با بغل پایی ساده دروازه امبولی را باز کرد.

در نهایت این روباه صحرا بود که موفق شد با نتیجه 4 بر 2 از سد کره‌جنوبی بگذرد. سرمربی تیم ملی فوتبال الجزایر پس از پیروزی پرگل مقابل کره‌جنوبی به تمجید از شاگردانش پرداخت و گفت: بسیار خوشحالم. یک پیروزی پس از 32 سال انتظار در جام‌جهانی برای ما رقم خورد. باید از بازیکنان به دلیل تلاش‌شان قدردانی کنم. در نیمه اول بسیار عالی کار کردیم؛ هرچند در نیمه دوم کمی افت کردیم. بازیکنان در نیمه دوم کمی تمرکزشان را از دست دادند، اما مهم‌ترین مساله این است که پیروز شدیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی نیز اعتراف کرد که استراتژی تیمش در دیدار مقابل الجزایر اشتباه بوده است.

هونگ میونگ بو پس از شکست 4 بر 2 مقابل الجزایر در دومین بازی شاگردانش در گروه H رقابت‌های جام‌جهانی 20014 برزیل اظهار کرد: ما با دقت الجزایر را تحلیل کرده بودیم اما نتیجه طوری رقم خورد که باعث شد بگویم استراتژی ما اشتباه بود. نتیجه به تنهایی گویای همه‌چیز هست. این نتیجه خوبی نیست، اما ما باید به آینده فکر کنیم. از آنجا که گل‌های زیادی دریافت کردیم پس حتما اشتباهی در استراتژی ما وجود داشت. الجزایر را دست کم نگرفته بودیم؛ زیرا می‌دانستیم این تیم بسیار قدرتمند است. تعداد گل‌ها نشان می‌دهد که ما به اندازه کافی ثبات و تمرکز نداشتیم.

الجزایر اکنون برای صعود تنها به یک امتیاز مقابل روسیه نیاز دارد و میونگ بو گفت: تا پایان مسابقات بیشترین تلاش خود را انجام خواهیم داد، زیرا این تنها انتخاب ماست. الجزایر بخوبی سازمان یافته بود و دفاع ما از هم گسیخته بود. باید برای بازی بعدی بهتر آماده شویم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها