بازی هفته

اولین بازی این هفته ساخته جدید شرکت یوبی‌سافت یعنی Valiant Hearts: The Great War است. داستان بازی سرگذشت چهار نفر و یک سگ امداد‌رسان را در جریان جنگ جهانی اول روایت می‌کند.
کد خبر: ۶۸۷۰۸۹

گفته شده داستان بازی براساس نامه‌های سربازهایی ساخته شده که در این جنگ شرکت داشته‌اند و بعضی از این نامه‌ها هرگز به مقصد نرسیده‌اند! سبک منحصر به‌فرد هنری بازی قرار است بار دیگر مهارت و استثنایی بودن تیم یوبی‌ارت شرکت یوبی‌سافت را به رخ بکشد. این عنوان با همان موتوری ساخته شده که دو نسخه اخیر رِیمن و همچنین «فرزند روشنایی» از آن بهره برده‌اند. برخلاف موضوع بظاهر خشن بازی، تمرکز روی روابط و احساسات است و تریلر آن در نمایشگاه E3 امسال اشک ما را درآورد! علاوه بر کنسول‌های نسل هفتم و هشتم، PC نیز میزبان این عنوان خاص خواهد بود.

سری بازی‌های Sniper Elite یکی از معدود عناوینی است که شما را انحصارا در موقعیت یک تک‌تیرانداز قرار می‌دهند و از کیفیت نسبتا خوبی نیز برخوردار است. شماره سوم این مجموعه داستان شخصیت اصلی دو نسخه قبلی را در جریان جنگ جهانی دوم و در شمال آفریقا ادامه می‌دهد. زاویه دوربین سوم‌شخص بوده و مخفیکاری رکن اصلی گیم‌پلی بازی به شمار می‌رود. مراحل بازی قرار است به صورت دنیای باز باشد؛ یعنی بازیکن آزادانه می‌تواند به نقاط مختلف آنها سرکشی کرده و به اهدافش برسد. حتی گفته شده بازیکن می‌تواند تصمیم‌هایی در طول گیم‌پلی بگیرد که روی روند داستان و گیم‌پلی تاثیرگذار است. امیدواریم سومین نسخه از این مجموعه یک تجربه خوب تک‌تیراندازی برای دوستداران به ارمغان بیاورد. این بازی نیز برای تمامی پلتفرم‌های نسل هفتم و هشتم عرضه شده است.

بازی سوم این هفته نیز برای طرفداران سبک اتومبیلرانی و مسابقه‌ای است. Grid مجموعه‌ای است که برخلاف NFS یا Burnout عمر طولانی‌ای ندارد و در همین نسل هفتم به‌وجود آمد و نسخه جدید آن هم این هفته برای کنسول‌های این نسل و PC از راه می‌رسد. در این نسخه، تیم از اهمیت بالایی برخوردار است. شما به عنوان راننده به استخدام تیمی درآمده و باید با رقابت با حریفان در مکان‌ها و پیست‌های مختلفی که در این نسخه 22 مورد به آنها اضافه شده است، برای خود و تیم‌تان افتخار کسب کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها