هنر تجاری چگونه فرهنگ انسانی را می‌بلعد؟

جشنواره‌های سیاسی در باتلاق اعتصاب

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام اعلام کرد نخبگان و فرهیختگان خوب می دانند که هدف از طرح اقتصاد مقاومتی برای کشوری که می خواهد در دهکده جهانی فراصنعتی امروز، عزتمندانه زندگی کند کشیدن سیم خاردارهای نظامی و سیاسی در مرزهای جغرافیایی و عقیدتی نیست.
کد خبر: ۶۸۱۵۷۷
هدف اقتصاد مقاومتی، کشیدن سیم خاردار در مرز کشور نیست

آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی در پیامی به جشنواره مردمی اقتصاد مقاومتی که امروز (یکشنبه) در آستانه روز جوان برگزار شده است، افزود: اصولا نظامی که بر پایه اعتدال، به عنوان آموزه اصیل اسلامی شکل گرفته، مقاومت را در تقویت عوامل تداوم حیات، از جمله مسائل اقتصادی می داند.

در ادامه پیام آمده است: روی دیگر این سکه (الزامات اقتصاد مقاومتی)، توجه جدی به عزم و اراده جوانان است. اگر عزم و اراداه جوانان در مسیر آرمان های علمی و عملی درست مدیریت شود و عقل و احساس شان فراتر از میل های سیاسی برای خدمت به منابع ملی و دینی تقویت گردد، ظرفیت مادی و معنوی ایران اسلامی نه تنها اقتصاد مقاومتی را منتج به خودکفایی می کند، بلکه براساس برنامه پنج ساله پنجم توسعه کشور و سیاست کلی اصل 44 که اجرای آنها می توانست یک انقلاب اقتصادی باشد، اهداف و چشم انداز 20 ساله نظام را با همه عقب افتادگی های سال های اخیر تامین می کند.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخشی دیگر از پیام خود آورده است: «امیدوارم با همکاری و همدلی همگان شاهد تقویت همه ملزومات اقتصاد مقاومتی باشیم که شاخص های انکارناپذیری در فرهنگ و سیاست با همه ابعاد داخلی و خارجی دارد.»

در این پیام همچنین آمده است: همزمانی برگزاری این جشنواره علاوه بر حسن سلیقه نشان از اهمیت واژگان مقاومت، مردم و جوانان در ابعاد اقتصادی، سیاسی و اجتماعی برای فرهنگ امت و ملتی است که اسلام و ایران را به عنوان نگین انگشتری خویش در دین و ملیت برگزیده اند.

ˈجشنواره مردمی اقتصاد مقاومتی و روز جوانˈ را حزب مردمی اصلاحات ایران اسلامی برگزار کرده است.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها