مرحله نهایی مسابقه صددرصد، بیست و سوم و بیست و چهارم خرداد، ساعت 19 تا 20 و 30 دقیقه از رادیو تهران پخش می
کد خبر: ۶۸۱۱۴۵
پخش «مسابقه جام جهانی صددرصد» در رادیو تهران

اکبر محمدی‌خانی، مدیر گروه اجتماعی و خانواده رادیو تهران با اعلام این خبر گفت: تاکنون 38 هفته است که شرکت‌کننده‌ها در این مسابقه با هم به رقابت می‌پردازند و در هر هفته یک جدول شش نفره برترین‌های هفته شکل گرفته است. در این مسابقه هر روز سه نفر و در هفته 18 نفر شرکت می‌کردند و شش نفر از کسانی که بیشترین امتیاز را کسب کرده بودند در جدول شش‌تایی‌ها(برترین‌ها) قرار می‌گرفتند که هم‌اکنون سرگروه 32 هفته برای رسیدن به مرحله نهایی با هم رقابت می‌کنند.

وی افزود: اکنون هر روز فقط یک شرکت‌کننده به مرحله بعدی صعود می‌کند و مانند مسابقات حذفی در مرحله بعد 16 نفر با یکدیگر رقابت می‌کنند تا برندگان در یک جدول هشت نفره رقابت را پیش از رسیدن به فینال برگزار کنند و در روز فینال با حذف دو نفر از این هشت نفر، شش نفر برتر با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

محمدی‌خانی ادامه داد: مرحله اول مسابقه «جدول شهری» است که بر حسب داستانی کوتاه، مجریان شرکت‌کننده را در یک موقعیت فرضی قرار داده و از او پرسش‌هایی درباره داستان می‌پرسند. مرحله دوم «فصل روایات و حکایات» است. مرحله سوم، «فصل ترانه» است. مرحله چهارم، «چهارراه چه کنم» است که در آن خواننده در چهار انتخاب آزاد است. بازیگری، دوبله حیات‌وحش، گزارشگری و خوانندگی برای آقایان و آشپزی برای خانم‌هاست و مرحله پنجم نیز به «سرعت غیرمجاز» اختصاص یافته است.همچنین برنامه «ساعت تندرستی» امروز به موضوع بیماری‌های کلیوی اختصاص دارد که ساعت 11 به مدت یک ساعت از رادیو تهران پخش می‌شود.این برنامه کاری از گروه ورزش و سلامت رادیو تهران است که براساس مناسبت‌های تقویمی و با توجه به مناسبت‌های ملی و بین‌المللی در حوزه سلامت و تندرستی روی آنتن رادیو تهران می‌رود.

ساعت تندرستی امروز با موضوع بیماری‌های کلیه همراه شنوندگان است و مخاطبان می‌توانند سوالات و مشکلات خود را در زمینه علل بیماری‌های کلیوی، راه‌های پیشگیری از این بیماری، آشنایی با عوارض و سایر مسائل و مشکلاتی که با آن مواجه هستند با متخصص برنامه در میان بگذارند.

موضوع‌های برنامه براساس نیازهای شهروندان و بیماری‌هایی که طیف وسیعی از افراد جامعه را دربرمی‌گیرد، انتخاب می‌شود. مردم از طریق تماس با برنامه خودشان سوالات خود را مطرح می‌کنند و مشاور پزشکی برنامه نیز به آنها پاسخ می‌دهد.مهدی رادفر و جمشید جم تهیه‌کننده، کیانا فرحی کارشناس مجری و هادی نه‌برادر دستیار تهیه‌کننده است. (روابط عمومی شبکه تهران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها