حادثه در جهان

مرگ 22 معدنچی در چین

22 نفر از کارگران یک معدن در جنوب غرب چین، بر اثر حادثه‌ای جان باختند. نیروهای امداد و نجات پس از حضور درمحل، جسد قربانیان را از داخل معدن بیرون آوردند.
کد خبر: ۶۸۱۰۱۰

گفته شده است در زمان وقوع حادثه 28 کارگر مشغول کار بودند که شش نفر از آنان توانستند خود را نجات دهند.

جزئیات علت وقوع این حادثه مشخص نشده و کارشناسان در حال بررسی آن هستند. / ایسنا

انحراف اتوبوس در نپال با ۱۸ کشته

در سانحه رانندگی در غرب نپال ۱۸ نفر کشته و ۱۷ نفر دیگر زخمی شدند.

پلیس نپال اعلام کرد در پی انحراف یک دستگاه اتوبوس از جاده‌ای در غرب نپال، ۱۸ نفر از مسافران آن کشته و ۱۷نفر نیز بشدت زخمی شدند. به گفته پلیس، همه قربانیان و مجروحان این حادثه از زائران هندو هستند که در حال بازگشت از سوارگادواری از اماکن مقدس هندوها در منطقه پیوتان در 250 کیلومتری غرب کاتماندو بودند. هنوز علت وقوع این حادثه مشخص نشده است. / واحد مرکزی خبر

حمله مسلحانه به دانشگاه سیاتل

یک فرد مسلح به دانشگاهی در شهر سیاتل در شمال غربی آمریکا حمله و چهار نفر را با گلوله زخمی کرد که یکی از این افراد کشته شد.

این تیراندازی که شهردار سیاتل از آن به عنوان تازه‌ترین نمونه «همه‌گیری خشونت سلاح» در آمریکا یاد کرد، دوهفته پس از آن رخ داد که یک جوان، شش نفر را در کالیفرنیا کشت. قربانی این تیراندازی یک مرد بیست ساله بود که هدف اصابت گلوله قرار گرفت و در مسیر بیمارستان جان باخت. فرد مهاجم سپس توسط یک نگهبان که فقط اسپری فلفل داشت، خلع سلاح و دستگیر شد.

دو مرد و یک زن دیگر نیز در این حادثه زخمی و به‌بیمارستان منتقل شدند که وضع زن زخمی وخیم گزارش شده است.

پل مک دوناگ، معاون رئیس پلیس سیاتل اعلام کرد، عامل تیراندازی، یک مرد سفیدپوست بیست و شش ساله بود که در بازداشت به سر می‌برد. فرد مهاجم، مجهز به یک سلاح شکاری و یک چاقو بود.

تحقیقات از مهاجم مسلح برای مشخص شدن انگیزه‌اش از ارتکاب این حادثه، آغاز شده است. / واحد مرکزی خبر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها