سریال پلیسی اجتماعی «زخم» به کارگردانی مسعود آب‌پرور با حضور مجید زین‌العابدین مدیر شبکه سه، سردار سعید منتظرالمهدی معاون اجتماعی نیروی انتظامی و سردار مهری رئیس پلیس پیشگیری کلید خورد.
کد خبر: ۶۷۹۰۰۷

به گزارش روابط عمومی شبکه سه، در این مراسم، منتظرالمهدی سریال زخم را گام جدیدی در جهت سریال‌سازی دانست و گفت: زخم، نخستین سریال نیروی انتظامی و تلویزیون است که به بحث نقش و جایگاه مشاوران در این سازمان می‌پردازد. در دنیای امروز و در نگاه نیروی انتظامی، پیشگیری بر برخورد قضایی ارجحیت دارد.

وی افزود: مشاوره و مددکاری اجتماعی، نیاز روز جامعه ایران است. متاسفانه امروزه به دلیل مشغله کاری والدین، فرزندان گاهی به حال خود رها و با آسیب‌ها و خطرات فراوانی مواجه می‌شوند. وی ادامه داد: وظیفه ما این است که مهارت‌های مقابله با این آسیب‌ها را به فرزندانمان بیـــاموزیم و بهترین راهکار هم توجه به کارهای فرهنگی از جمله سریال‌سا‌زی است.

مجید زین‌العابدین، مدیر شبکه سه نیز در این مراسم گفت: همان‌طور که نیروی انتظامی تاکنون کارهای ارزشمندی را تولید کرده، این بار هم می‌توان نوید سریالی موفق و پرمخاطب را به مردم داد. سردار تقی مهری، رئیس پلیس پیشگیری ناجا نیز با بیان این‌که مشاوره یکی از حرفه‌های مهم در نیروی انتظامی است و کارکردهای فراوانی در پیشگیری از معضلات اجتماعی دارد، تصریح کرد: اکنون بیش از 900 نفر به عنوان مشاور و مددکار اجتماعی در نیروی انتظامی مشغول فعالیت هستند که حدود 300 تا 500 پرونده قضایی را در طول سال
حل و فصل می‌کنند.

سریال زخم داستان زنانی است که به عنوان مشاور در نیروی انتظامی مشغول کار هستند. شخصیت اصلی این سریال، سروان الهام پویا، دانش‌آموخته دانشکده افسری است که به عنوان مشاور و مددکار در کلانتری 132 مشغول کار می‌شود. او برای انتخاب چنین شغلی با پدرش دچار مشکل است و حالا در مواجهه با چالش‌های اجتماعی درگیر معضلات بزرگ‌تری نیز می‌شود.

لیلا اوتادی، همایون ارشادی، محمد صادقی، برزو ارجمند، امیر نوری، جمشید جهانزاده، فقیهه سلطانی، مهرداد ضیایی، میثاق جمشیدی، حسام شجاعی و رخساره شجاع‌الدین بازیگران این سریال هستند که در 13 قسمت 50 دقیقه‌ای تولید می‌شود. فیلمنامه زخم را سیدسعید رحمانی نوشته و محسن علی‌اکبری تهیه‌کنندگی آن را به‌عهده دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها