برگزاری جشنواره تولیدات مراکز می‌تواند یک اتفاق باشد و از این نظر با برپایی این جشنواره بسیار موافق هستم، زیرا تجربه نشان داده است که برپایی این‌گونه جشنواره‌ها می‌تواند در رسیدن به افق‌های روشن‌تر در حوزه رسانه و برنامه‌سازی بسیار موثر باشد.
کد خبر: ۶۷۷۰۴۰

اما نکته‌ای که بسیار مهم است و باید به آن اشاره کنم این است که بهتر است هر شهرستانی با هنرمندان خودش کار کند به هر حال هر مدیری که در شهرستان فعالیت می‌کند بهتر از هر کس دیگری با مشکلات و مسائل روز شهر خود آشناست. پس بهتر است فضایی به وجود آوریم که استعداد شهرستانی شکوفا شود. ضمن این که چه خوب است سعی کنیم جشنواره‌های استانی با یک رقابت سالم برگزار شود.

اگر نقاط ضعف‌وقوتمان را ببینیم و به بحث آموزش بیش از اینها بها دهیم، زودتر رشد خواهیم کرد و به موفقیت خواهیم رسید. نکته دیگر این که فیلم یا سریالی که در شهرستان‌ها ساخته شود بهتر است که متناسب با زبان، سنت و فرهنگ همان شهر ساخته شود، چون مردم شهرهای دیگر هم می‌توانند با ویژگی‌های این شهر از این طریق آشنا شوند. مساله دیگری هم که وجود دارد این است که متاسفانه بودجه‌ای که در اختیار مراکز استان‌ها قرار می‌گیرد بودجه کمی است و برای همین هنرمندان شهرستانی کمتر می‌توانند کارهایشان را بسازند و از این نظر برابری بین هنرمندان شهرستانی و تهرانی وجود ندارد. امیدوارم با برگزاری این جشنواره‌ها بتوانیم مشکلات‌مان را حل کنیم تا پله‌های ترقی را طی کرده و هر روز با مخاطبان بیشتری روبه‌رو شویم. من هم شبکه‌های استانی را نگاه می‌کنم چون تاکنون با خیلی از مراکز استان‌ها کار کرده‌ام و از این شبکه‌‌های استانی بیشتر شبکه‌های فارس، خراسان و اصفهان را می‌بینم چون می‌خواهم از این طریق با کار‌ها و سنت‌هایشان آشنا شوم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها