زنی که خانه خیالی می‌فروخت

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از دستگیری زنی با 280 میلیون ریال کلاهبرداری ساختمانی در پرند خبر داد.
کد خبر: ۶۷۶۹۹۴
زنی که خانه خیالی می‌فروخت

سرهنگ کامران تقی بیگی گفت: با مراجعه حضوری شخصی مبنی بر یک مورد کلاهبرداری از وی توسط یک خانم و آقا در شهر جدید پرند، موضوع در اولویت کار مأموران پلیس آگاهی رباط کریم قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات به عمل آمده از شاکی پرونده اظهار داشته بود که متهمان در قالب شرکتی از وی کلاهبرداری کرده‌اند که با استعلام از اداره ثبت شرکت‌ها مشخص شد که چنین شرکتی وجود خارجی نداشته و به صورت غیرقانونی در حال فعالیت می‌باشد.

سرهنگ تقی‌بیگی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با فعالیت‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم اصلی خانمی به نام «ف-ل» در شهر جدید پرند شده و با هماهنگی قضایی وارد مخفیگاه متهم شده و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند.

این مقام انتظامی گفت: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های پلیسی جرم خود را قبول داشته و اعتراف کرد با کمک همدستش به نام «ح-ر» از مالباخته مبلغ 280 میلیون ریال بابت ساختمانی که وجود خارجی نداشته پول دریافت کردند و سپس متواری شدند.

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: کلاهبردار دستگیر شده پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی و پیگیری موضوع تحویل مراجع قانونی شد. (باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها