روی خط جام جهانی 2014 برزیل

یک ستاره دیگر هم پرید/ انتقاد شدید پله از مسئولان جام جهانی

جام جهانی 24 روز دیگر آغاز می شود این در حالی است که برخی از ورزشگاه های میزبان هنوز آمادگی کامل پیدا نکرده اند.
کد خبر: ۶۷۵۹۸۶
یک ستاره دیگر هم پرید/ انتقاد شدید پله از مسئولان  جام جهانی

سایت جام جم ورزشی - به فاصله 24 روز به آغاز جام جهانی نگاهی به اخبار و اظهار نظرهای جام جهانی خواهیم داشت:

سوارز: مسی و رونالدو برابر هستند

ستاره تیم ملی فوتبال اروگوئه در مصاحبه با یک مجله گفت: مسی و رونالدو بازیکنان متفاوتی هستند. نمی توانم بگویم که کدام یک از آنها بهتر هستند اما روی هم رفته باید بگویم با یکدیگر برابری دارند.

لوییس سوارز که در فصل اخیر لیگ برتر انگلیس برترین بازیکن شد گفت: مسی تکنیک بسیار زیبای دارد، گل های زیادی می زند و دریبلر ماهیر هم هست. از آن سو رونالدو هم مثل یک ماشین گلزنی است و عالی گل می زند.هر دو هوش فوق العاده ای دارند و جام جهانی باید منتظر درخشش این دو باشد.

وی درباره دیگر ستاره های احتمالی جام جهانی 2014 برزیل گفت: آندرس اینیستا(بازیکن تیم ملی اسپانیا) را تحسین می کنم. او یکی از سریع ترین فوتبالیست های دنیاست و پاس های باور نکردنی می دهد. او کارهایی انجام می دهد که انتظار ندارید.

سوارز در پایان خاطر نشان کرد: روبن می تواند دیگر ستاره جام جهانی باشد. او در تیم ملی هلند بازیکنی است که با بقیه فرق دارد. اگر روبن خوب نباشد و خوب بازی نکند هلند هم تیم خوبی نیست.

بنتو: بلافاصله بعد از فینال رونالدو را می گیریم

سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال اظهار داشت که بلافاصله پس از اتمام فینال لیگ قهرمانان اروپا کریستیانو رونالدو را از رئال مادرید تحویل می گیرد.

پائولو بنتو گفت: اطلاعاتی درباره میزان مصدومیت رونالدو در دست داریم. می دانیم که رونالدو مصدومیتی جزئی دارد اما بیم آن دارم در این فینال این مصدومیت تشدید شود. وی افزود: پس از اینکه او به اردو بیاید برنامه های ویژه ای برای او در نظر می گیریم تا به سرعت به آمادگی لازم برسد.

سرمربی پرتغالی ها خاطر نشان کرد: خیلی سخت است که رونالدو را با بازیکن دیگری مقایسه کنم. او بازیکنی است که می تواند موفقیت یک تیم را تضمین کند.

فالکائو هفته آینده در تمرینات تیم ملی کلمبیا

بالاخره شایعات پیرامون غیبت ستاره کلمبیایی موناکو در جام جهانی به پایان رسید و این بازیکن رسما از روز شنبه به تمرینات تیم ملی کلمبیا می پیوندد.

مهاجم 27 ساله تیم ملی فوتبال کلمبیا از ژانویه گذشته به دلیل مصدومیت در هیچ مسابقه ای به میدان نرفته اما به تازگی شرایط تمرین کردن پیدا کرده است. گفته می شد با وجود اینکه فالکائو مصدومیت خود را پشت سر گذاشته اما به دلیل دوری طولانی مدت از تمرینات جایی در تیم ملی اعزامی کلمبیا به جام جهانی نخواهد داشت اما پکرمن سرمربی این تیم اعلام کرد فالکائو شنبه کار خود را با تیم ملی شروع می کند.

شک و تردیدهای هاجسون

سرمربی تیم ملی فوتبال انگلستان هنوز برای ترکیب نهایی تیمش به نتیجه گیری مشخصی نرسیده است.

روی هاجسون در گفت و گویی عنوان داشت که هنوز نمی داند در نخستین دیدار تیمش در جام جهانی چه ترکیبی را به میدان بفرستد.

وی در این باره گفت: ایده های زیادی در ذهنم است اما هنوز تصمیم قطعی را نگرفته ام. نیاز دارم برای مدت زمان بیشتری فکر کنم. ما راهی طولانی در پیش داریم. می خواهم در این مدت بازیکنان بهترین عملکرد خود را در اردو به نمایش بگذارند.

هاجسون خاطر نشان کرد: فقط سه هفته دیگر وقت داریم. در این مدت امید زیادی دارم انگلستان به یکی از آماده ترین تیم های حاضر در جام جهانی تبدیل شود.

انتقاد پله از مسئولان برگزاری جام جهانی

اسطوره فوتبال برزیل هشدار داده است به فاصله کمتر از 23 روز به آغاز جام جهانی هنوز برزیل آمادگی کاملی را برای میزبانی از رقابت ها پیدا نکرده است.

مروارید سیاه فوتبال برزیل و دنیا گفت: شرایط کنونی من را نگران می کند. آمادگی ورزشگاه های میزبان برای رقابت های جام جهانی هنوز کامل نیست. این غیر قابل پذیرش است.

وی افزود: این برای ما شرم است که برخی از استادیوم های میزبان هنوز آماده نیستند. دیدار افتتاحیه قرار است در استادیوم کورینتیانس برگزار شود آن هم در حالی که این استادیوم مشکلات زیادی دارد. نمی دانم چه زمانی قرار است این مشکلات رفع شود.

پله خاطر نشان کرد: این مشکلات حتی می تواند تیم ملی برزیل را به عنوان میزبان رقابت ها با مشکل مواجه کند. من امیدوارم برزیل بتواند قهرمان جام جهانی شود. البته اسپانیا و برزیل هم مدعی قهرمانی هستند اما این جام جهانی بهترین فرصت تاریخ برای برزیل جهت کسب عنوان قهرمانی است.

چلسی تا پایان جام جهانی صبر می کند

سرمربی چلسی اعلام کرد که این باشگاه برای خرید بازیکن جدید باید تا پایان جام جهانی 2014 برزیل صبر کند.

خوزه مورینیو عنوان داشت فعلا همه منتظر جام جهانی هستند و در این روزها هیچ کدام از بازیکنان نمی توانند تصمیم درستی بگیرند. وی گفت: ساختار کلی چلسی همانند فصل قبل خواهد بود اما قرار است چند بازیکن جدید به تیم اضافه کنیم. ما هر کاری لازم باشد برای تقویت چلسی انجام می دهیم اما این اتفاقی است که باید پس از پایان جام جهانی بیفتد.

یک بازیکن دیگر جام جهانی را از دست داد

یک بازیکن دیگر به لیست بازیکنانی که به دلیل مصدومیت جام جهانی را از دست داده اند اضافه شد.

این بار هافبک تیم ملی فوتبال شیلی دچار این بدشانسی بزرگ شده است. ماتیاس فرناندز به دلیل ناراحتی از ناحیه کمر نمی تواند تیم ملی کشورش را در رقابت های جام جهانی برزیل همراهی کند. پزشک تیم ملی شیلی اعلام کرده او بهبود می یابد اما زمانی که دیگر جام جهانی به اتمام رسیده باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها