60 فقره سرقت در اراک

سارقان دوره گرد دستگیر شدند

جانشین فرمانده نیروی انتظامی:

ترمز سرقت را خواهیم کشید

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه سرقت راحت است و باید چرایی راحت بودن آن را پیگیری کنیم گفت: امسال ترمز سرقت را خواهیم کشید، باید گشت های هوشمند پلیس راه اندازی شود تا موضوعاتی که می تواند به سرقت منجر شود به نوعی از بین برود.
کد خبر: ۶۷۵۷۰۳
ترمز سرقت را خواهیم کشید

احمدرضا رادان روز سه شنبه در همایش کاربردی مدیریت در جرم سرقت با اعلام این مطلب افزود: امسال سال سختی برای مواد فروشان و سارقان است چرا که باید امسال ترمز وقوع سرقت ها را بکشیم.

وی با بیان اینکه باید امسال با وجود مشکلات در موضوع سرقت کار بزرگی انجام دهیم، گفت: در موضوع سرقت همه دستگاه ها را پای کار خواهیم آورد چرا که هر موقع اراده کردیم ، کاری انجام شود، انجام داده ایم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی سرقت منزل، مغازه، موتورسیکلت و خودرو را از جمله جرایمی دانست که منجر به آزار مردم می شود.

رادان گفت: این سرقت ها بیشترین جرم ها و سرقت ها را به خود اختصاص داده اند.

وی تاکید کرد: باید دید در کدام موضوع جرم، سرقت بیشتر است، عملیات پیشرفتانه یعنی اینکه کاری کنیم تا به دزد سخت بگذرد. باید صنوف با ناجا همکاری کرده و به عنوان نمونه نباید با نصب در شیشه ای معمولی کار را برای دزدان راحت کنند.

وی اضافه کرد: باید سازمان جغرافیایی جرم را بر هم بزنیم، باید مطالعه کنیم چرا یکی از خودروهای داخلی سرقت بیشتری دارد و باید این موضوع را به چالش بکشیم.

نامبرده اظهار داشت: امسال نیز سال سختی برای مواد فروشان و سارقان خواهد بود، اگر موادفروشان خرد را دستگیر کنیم باید برای مجدد دستگیر نشدن آنها برنامه ای داشته باشیم.

رادان اضافه کرد: در مورد سارقان مشهور که اذیت و آزار می کنند نیز باید طرح خاصی را ارایه دهیم. (ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها