60 فقره سرقت در اراک

سارقان دوره گرد دستگیر شدند

در عملیات شناسایی و دستگیری ماموران انتظامی شهرستان اراک، 60 فقره سرقت قطعات خودرو از دوره گردهای سارق کشف شد.
کد خبر: ۶۷۵۶۸۷
سارقان دوره گرد دستگیر شدند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، از اوایل اردیبهشت ماه گزارش های متعددی به مرکز فوریت های پلیس 110 اراک در خصوص سرقت قطعات خودرو در برخی از نقاط مختلف شهر اراک اعلام شد.

با گذشت زمان، تعداد مراجعات و گزارش های شهروندان در خصوص سرقت قطعات خودرو آنان افزایش پیدا کرد و با توجه به اهمیت موضوع اکیپی مجرب از ماموران انتظامی کلانتری 11 شهرستان اراک که اکثریت سرقت ها در این مناطق رخ می داد، تحقیقات خود را برای بررسی موضوع شروع کردند.

در تحقیقات ماموران انتظامی مشخص شد در بسیاری از این سرقت ها، افرادی با وضعیت پوششی نامناسب در محل جرم پرسه زنی می کردند و اهالی محل های وقوع سرقت نسبت به وضعیت آنان هیچ گونه اطلاعی نداشتند.

سرهنگ مصطفی ویسمه ای، فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: با تعیین مشخصات ظاهری افراد مظنون به سرقت، مراتب به کلیه تیم های گشت انتظامی در سطح شهر اعلام شد و در بررسی های بیشتر مشخص شد که مدتی است سه دوره گرد در حاشیه شهر در یک چادر زندگی می کنند و ترددهای مشکوکی نیز در سطح شهر دارند.

وی افزود: بلافاصله با هماهنگی های انجام شده عملیات دستگیری آنان در دستور کار قرار گرفت و در بازرسی از چادر آنها اقلام و قطعات خودروهای سرقت شد کشف و ضبط شد.

سرهنگ ویسمه ای با اشاره به اعتراف سارقان دوره گرد به 60 فقره سرقت قطعات خودرو در سطح شهر اراک گفت: تعداد زیادی از اموال مسروقه توسط مالباختگان شناسایی که پس از سیر مراحل قانونی به آنان تحویل خواهد شد.

افراد دستگیر شده به منظور انجام تحقیقات بعدی، با صدور حکم قضایی در بازداشت به سر می برند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها