تقابل قلعه و مایلی، راند جدید
داستان شکایت‌کشی‌ها در فوتبال ایران ادامه دارد

تقابل قلعه و مایلی، راند جدید

مستند تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام جهانی 2014 برزیل از هفته دوم خرداد ماه از شبکه دوم سیما پخش می شود.
کد خبر: ۶۷۴۲۷۶
پخش مستند جام جهانی فوتبال 2014 از هفته دوم خرداد

محمودرضا رضایی سازنده مستندهای «فوتبال ایرانی» که مسئولیت ساخت مستند تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2014 برزیل را برعهده دارد با بیان این مطلب که از هفته دوم خرداد ماه مستند تیم ملی فوتبال از شبکه دوم سیما پخش می شود، گفت: از سال 1998 هر چهار سال یک بار که تیم ملی فوتبال ایران در آستانه جام جهانی قرار می گیرد، مستندی را برای تیم ملی فوتبال بزرگسالان می سازم. طی دوره های قبلی جام جهانی این مستند با نام «فوتبال ایرانی» از تلویزیون پخش می شد.

وی ادامه داد: امسال هم دوستان زیادی بودند که پیشنهاد ساخت این مستند را به فدراسیون فوتبال دادند، اما در نهایت باز هم ساخت این مستندها برعهده من قرار گرفت. مستند تیم ملی در دو بخش ساخته شده است که بخش اول با نام «داستان یک صعود» از زمان حضور کی‌روش مربی تیم ملی فوتبال ایران و حضور تیم ملی در اردوی ترکیه تا پیروزی ایران در برابر کروه جنوبی در 10 قسمت ساخته شده است که از هفته دوم خرداد ماه از شبکه دوم سیما پخش می شود.

وی بیان کرد: بعد از راهیابی ایران به جام جهانی فوتبال 2014 برزیل، ساخت قسمت دوم این مجموعه نیز آغاز شده که شروع کار از یک ماه قبل بود. از جمله بخش هایی که تا امروز فیلمبرداری شده است می توان به بافت فرش جام جهانی و بافت گبه هایی که قرار است به رقبای ایران و مهمانانی که در اردوی تیم ملی حاضر می شوند، اهدا شود اشاره کرد. همچنین با همراهی تیم ملی فوتبال در اردوی آفریقای جنوبی، برنامه های جذابی را از این سفر تهیه کرده ایم.

کارگردان مستند «فوتبال ایرانی» گفت: قسمت های مستند تیم ملی فوتبال که قرار است در جام جهانی فیلمبرداری شود، بیش از 10 قسمت خواهد بود که شامل سفر به آفریقا، اتریش و برزیل است، البته این مستند قرار است بلافاصله بعد از پایان جام جهانی از تلویزیون پخش شود.

/Media/Image/1392/09/16/635220357120339375.jpg

رضایی در پایان تاکید کرد: در این مستندها قرار است بخشی به عنوان تحلیل بازی های تیم ملی با حضور آندرانیک تیموریان، سید جلال حسینی بازیکن فوتبال و مرتضی محصص کارشناس فوتبال داشته باشیم. (خبرگزاری مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها