در کلاس دانش افزایی اتفاق افتاد

گیر دوباره قلعه نویی به گروه خبری 20 و 30

امیر قلعه نویی در حاشیه کلاس دانش افزایی مربیان لیگ برتر صاحب این فرصت شد تا باری دیگر از خجالت بچه های گروه ورزش ۲۰ و 30 دربیاید.
کد خبر: ۶۷۲۶۰۹
گیر دوباره قلعه نویی به گروه خبری 20 و 30

کلاس ۲ روزه دانش افزایی مربیان در آکادمی فوتبال آغاز شده است و تقریبا همه مربیان سرشناس لیگ برتر دور هم جمع شده اند. این کلاس قرار است مبنای مجوز به مربیان برای نشستن روی نیمکت تیم های لیگ برتری باشد و قلعه نویی هم یکی از حاضرین در دوره ای است که پیشتر، به دلیل مشغله های کاری یا سفرهایش در آنها غایب بود. او در حاشیه روز اول این کلاس فرصتی پیدا کرد تا برای خبرنگاران از این نشست بگوید. او هنوز داشت از دکتر احسانی و همکارانش در واحد آموزش فوتبال تشکر می کرد که چشمش به دوستانش در گروه خبری ۲۰: ۳۰ افتاد. دو سالی هست که قلعه نویی و بچه های این بخش خبری به دلیل گزارش های انتقادی شان از سرمربی استقلال، با هم خرده حسابی دارند. قلعه نویی این مجال را مغتنم دانست و خیلی تند شروع کرد: « خدا کند دشمن آدم نادان باشد. » او این بار دلگیر بود از گزارش بازی استقلال و ملوان در دور برگشت لیگ برتر ؛« شما در یکی از خبرهای تان رختکن استقلال که مربوط به هفت سال پیش بود را نشان دادید. » قلعه نویی اشاره داشت به ویدئویی که از اعتراض او در رختکن استقلال در سال های نخست دهه ۸۰ که دارد به اکبرپور و دیگر جوان های آن روزهای استقلال اعتراض می کند و آنها را شماتت می کند. این ویذئو در فیسبوک حسابی گل کرده بود و بچه های واحد مرکزی خبر در یکی از گزارش های شان از آن بهره گرفته بودند؛« اخر ان تصویر چه ربطی دارد به بازی ما با ملوان؟ رفتید چه چیزی را به چه چیزی ربط بدهید؟ »

قلعه نویی که این روزها در ایران مانده و تمام فکر و ذکرش را گذاشته تا استقلال و ماجرای مالکیت یکساله آینده اش به خیر و خوشی به پایان برسد، درباره اتفاقاتی که برای هیات مدیره آبی ها افتاده فقط اظهار نگرانی می کند. او معتقد است وقت مثل طلای استقلال دارد از بین می رود: « فصل نقل و انتقالات یعنی حداقل ۱۲ امتیاز. این فرصت دارد برای استقلال به سادگی از دست می رود. من امیدوارم وزارت ورزش هرچه سریعتر بهترین گروه را برای اداره استقلال انتخاب کند تا این زمان را از دست ندهیم. البته من شنیدم هیات مدیره ما قرار است یک گروه کامل از چهره های ورزشی، اقتصادی و حقوقی باشد. به نظر من یک مدیر نباید حتما فوتبالی باشد البته شنیدم نظر وزارت ورزش هم همین است»

او در پایان از زحمات فتح الله زاده هم تشکر کرد و گفت نباید زحماتش فراموش شود و البته درباره تیم ملی هم گفت باید اعتدال داشته باشیم و خواسته هایی متناسب از تیم ملی مان داشته باشیم.(پارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علی اس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
۰
۰
امیر خان امیر خان امیر خان
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها