چرا افشارزاده مدیرعاملی آبی پوشان تهرانی را قبول نمی کند؟

ردپای مدیرشناخته شده فوتبال در اتفاقات اخیر استقلال

طی یک هفته گذشته عوامل رسانه ای یکی از مدیران شناخته شده فوتبال دائما با افشارزاده تماس می گیرند و با مطرح کردن مباحثی غیرواقعی به وی توصیه می کنند که مدیریت باشگاه استقلال تهران را قبول نکند.
کد خبر: ۶۷۳۱۸۹
ردپای مدیرشناخته شده فوتبال در اتفاقات اخیر استقلال

به گزارش جام جم ورزشی، اگرچه تا چند روز گذشته وزارت ورزش و جوانان تمایل بسیاری داشته که بهرام افشارزاده را به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال تهران منصوب کند، اما این مدیر باتجربه تاکنون تمایلی از خود برای پذیرش این سمت مهم نشان نداده است.
علاقه مندی وزارت ورزش به مدیرعامل شدن افشارازده به اندازه ای بوده که چند روز قبل هم وزیر ورزش در صحبت های خود با نمایندگان رسانه های جمعی عنوان داشت که دوست دارد افشارزاده مدیرعامل استقلال شود.
با این حال افشارزاده هرگز چراغ سبزی برای قبول مدیریت باشگاه استقلال نشان نداد تا سرانجام امروز امیررضا خادم بدون نام بردن از وی، انتقاداتی را متوجه افشارزاده کند.
معاون وزیر ورزش که مسئولیت ساماندهی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را برعهده دارد، در تازه ترین صحبت های خود با خبرگزاری فارس ، اظهار داشت:«افشارزاده یکی از گزینه‌های مورد احترام ماست اما ما غیر از ایشان چند گزینه دیگر را هم در نظر داریم که در نهایت یکی را انتخاب خواهیم کرد. باشگاه استقلال آنقدر محبوب هست که افراد با عشق وارد باشگاه شوند و کار کنند. این تیم روی زمین نمانده که افراد با اکراه آن را قبول کنند. تصمیم نهایی هنوز گرفته نشده و ما همه گزینه‌ها را بررسی می‌کنیم.»
اما حالا پرسش مهمی که مطرح می شود این است که به چه دلیل افشارزاده از پذیرش مدیرعاملی باشگاه استقلال تهران اکراه دارد؟!
یک منبع آگاه در وزارت ورزش و جوانان که تحولات باشگاه استقلال را به خوبی رصد می کند، در این باره می گوید: طی یک هفته گذشته عوامل رسانه ای یکی از مدیران شناخته شده فوتبال دائما با افشارزاده تماس می گیرند و با مطرح کردن مباحثی غیرواقعی به وی توصیه می کنند که مدیریت باشگاه استقلال تهران را قبول نکند. آنها در صحبت های خود با دبیر کل سابق کمیته ملی المپیک روی این موضوع تاکید دارند که بدهی و مشکلات باشگاه استقلال تهران به اندازه ای زیاد است که افشارزاده از پس آن برنمی آید!
همین صحبت ها سبب شده که افشارزاده علی رغم تجربه بالایی که در مدیریت ورزش دارد، برای پذیرش مدیرعاملی باشگاه استقلال تهران دچار تردید شود.
بنا به گفته این منبع آگاه، تا به امروز ترفندهای مدیر شناخته شده در خصوص افشارزاده جواب داده اما نکته مهم این ماجرا آنجاست که وزارت ورزش از ریزترین جزئیات این تحرکات خبر دارد و حتی اگر افشارزاده هم مدیرعامل باشگاه استقلال تهران نشود، امکان ندارد گودرزی و همکارانش از این مدیر شناخته شده در باشگاه استقلال تهران استفاده کنند!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
علی اس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
۰
۰
یعنی میشه دوباره حاج فتل بماند این مدیری هم كه جام جم میگه حاجی نیست
حمید آبی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
۰
۰
صد درصد ایشان آشتیانی است كه ول كن استقلال نیست!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها