وزیر دادگستری خطاب به دلواپسان:

دلواپس عزت ملی اقتصاد کشور باشید

وزیر خارجه در مجلس:

دلاوریم نه دلواپس

نمایندگان سوال کننده از وزیر امور خارجه از پاسخ های وزیر درخصوص مباحث هلوکاست و پیشرفت های دفاعی جمهوری اسلامی قانع شدند. همچنین همایش دلواپسان با واکنش محمدجواد ظریف به هنگام پاسخگوی مواجه شد به طوری که وزیر اعلام کرد ما ملت دلاوری هستیم نه دلواپس.
کد خبر: ۶۷۰۹۰۴
دلاوریم نه دلواپس

امروز در صحن علنی مجلس 4 مورد سوال مشترک 74 نماینده مجلس از وزیر امورخارجه درخصوص علت انفعال وزیر در موضع هلوکاست، عدم حمایت از پیشرفت های دفاعی جمهوری اسلامی و اظهارات وی در دانشگاه تهران پیرامون قدرت نظامی آمریکا و ضعف سیستم دفاعی جمهوری اسلامی قانع شدند.

در این جلسه جواد کریمی قدوسی، نماینده مشهد به نمایندگی از سایر سوال کنندگان به طرح مباحثی درخصوص سوالات پرداخت و محمدجواد ظریف در پاسه به سوالات این نمایندگان بیاناتی را داشت که درنهایت منجر به قانع شدن نمایندگان سوال کننده شد.

این سوالات که اکثرا مربوط به طیف منتصب به جبهه پایداری بود که خود را اخیرا در همایشی با عنوان دلواپسان نام نهاده بودند با واکنش محمدجواد ظریف به هنگام پاسخگوی مواجه شد که به طوری که وزیر اعلام کرد ما ملت دلاوری هستیم نه دلواپس.

وزیر امور خارجه با بیان اینکه گفتمان انقلاب اسلامی، گفتمان صلح‌طلبی همراه با عزت است، گفت: دوستداران انقلاب، امروز به خاطر سربلندی در سیاست خارجی، تنگ شدن عرصه بر دشمنان و نقش بر آب شدن سرمایه‌گذاری‌های کلان و رویاهای باطل آنها خوشحال هستند.

وی افزود: حساسیت نمایندگان نسبت به وزارت خارجه نشان‌دهنده اهمیت به سیاست خارجی و امنیت ملی است و بسیار خوشحالم که در طول 8 ماه گذشته، بیش از وزرای دیگر، در تاریخ انقلاب اسلامی در مجلس، در کمیسیون امنیت ملی و دوبار در صحن مجلس حضور پیدا کردم و درباره مسائل مختلف به نمایندگان پاسخ دادم.

وزیر امور خارجه خاطرنشان کرد: خداوند بزرگ را سپاسگزارم که به برکت هوشمندی و پایمردی مردم دلاور ایران و در سایه حمایت و هدایت مقام معظم رهبری و به تدبیر و درایت ریاست جمهوری، امروز سیاست خارجی ایران با ارائه منطقی گفتمان اصیل انقلاب اسلامی که همان گفتمان مقام معظم رهبری و امام خمینی (ره) و تمام مواضع ما عین مواضع مقام معظم رهبری است.

ظریف تصریح کرد: گفتمان انقلاب اسلامی گفتمان صلح‌طلبی و گفتمان سازنده همراه عزت، هویت‌مداری و گفتمان حکمت و همراه با عدالت است که این گفتمان امروز با موفقیت مسیر پیشرفت و روشنگری را دنبال می‌کند.

وی ادامه داد: دوستداران ایران امروز خوشحال هستند که به دلیل سربلندی سیاست خارجی ایران، عرصه بر دشمنان تنگ شده و سرمایه‌گذاری‌های کلان و رویاهای باطل آنها نقش بر آب شده است.

فاطمه امیری – خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
ناشناس
Germany
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
۰
۰
شما رو چه به سیاست برید دنبال بازنشستگیتون
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
۰
۰
ما ملت دلاوریم نه دلواپس...عالی بود جواب دندان شكن یعنی این اون زمانی كه باید دلواپس بودین ، چشما رو بستین حالا اومدید دم از دلواپسی می زنید!!!
پایدار
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
۰
۰
به نطر میرسد بعضی ها بیش از هر چیز دلواپس برداشتن تحریم ها از سر ملت هستند چون در آن موقع ممكن است بازار سیاه و رانت هایی كه از این طریق از دست بدهند.........................؟
سروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
۰
۰
به به، چه عجب جوابی به این دوستان دلواپسِ داده شد. نماینده عزیز، تو اگر دلواپس بودی، چهار سال گذشته كه احمدی نژاد به همه از رهبری عزیز تا مردم توهین كرد دلواپس می شدی. اگر دلواپس بودی، وقتی كه ارزش پول ملی مثل سقوط هواپیما بود، دلواپس می شدی، این چهار سال گذشته ساكت نبودی. تو قسم خوردی به انصاف و عدل رفتار كنی. این چه دلواپسی انتخابیِ كه شما دارید ؟ چون رییس جمهور پیشین از طیف شما بود، دلواپسی تون در اعماق گنجه ها بود؟؟!
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
۰
۰
اقایان اگه نگران بودند باید اون زمان كه كارت های هدیه میلیونی میگرفتند نگران میشدند كه باید به 70 میلیون ایرانی جوابگو باشند؛دلار باز داره میشه 3500 تومان دوستان در مجلس فقط نظاره می كنند!!!
ایرانی.م
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
۰
۰
اگه مردم دلواپس نبودندكه74میلیون برا یارانه ثبت نام نمیكردندچون اعتمادندارندچرابعضی هامیخان همه چی رو خوب ببینندانرژی هسته ای عملاتعطیل دیگه برا چی مذاكره تحریم كه بیشتر پول خودمون رو هم كه ندادند تورم هم كمرشكن دیگه مردم ونمایندگان ازچی دلواپس نباشند

نیازمندی ها