روی خط جام​جم ورزشی

تیم افتضاح لیگ برتر

پس ازانتخاب تیم منتخب لیگ برتر انگلیس، رسانه‌های انگلیسی بدترین تیم سال را نیز انتخاب کردند.براساس گزارش دیلی‌میل بدترین تیم این فصل لیگ برتر شامل بازیکنان زیر است. این بازیکنان که بعضا گران‌قیمت هستند برای تیم‌های خود هیچ ثمری نداشتند و جزو ضعیف‌ترین بازیکنان لیگ برتر در فصل 2014ـ2013 بودند. تیم افتضاح لیگ برتر به شرح زیر است:
کد خبر: ۶۶۸۶۷۴

مارتین استکلنبرگ(فولام)، مت لاتون(آستون‌ویلا)، فرناندو آموربیتا(فولام)، مادیبو دیاکیته(ساندرلند)، علای سیسوخو(لیورپول)، اریک لاملا(تاتنهام)، مروان فلاینی(منچستریونایتد)، کیم کالستروم(آرسنال)، آندراس کورنلیوس( کاردیف)، ریکی فن ولفسوینکل(نوریچ) و دارن بنت(فولام).

جدایی بنزما از رئال‌مادرید

رئال‌مادرید برای فروش ستاره فرانسوی خود یعنی کریم بنزما اعلام آمادگی کرده است.قرارداد این بازیکن تا پایان ژوئن 2015 اعتبار دارد و به نظر می‌رسد سران باشگاه رئال قصد دارند، مهاجم بزرگ دیگری را به سانتیاگو برنابئو بیاورند. یکی از تیم‌های انگلیسی با قراردادی به ارزش 40 میلیون پوند به دنبال به خدمت گرفتن کریم بنزماست. به احتمال فراوان این تیم آرسنال است.

شایعه حضور آنچلوتی در تاتنهام

در پایان این فصل از رقابت‌های لالیگای اسپانیا هیچ چیز نمی‌تواند عجیب‌تر از جدایی آنچلوتی از رئال‌مادرید و پیوستن او به تاتنهام باشد.حضور آنچلوتی در تیم متوسطی چون تاتنهام عجیب به نظر می‌رسد، اما این اتفاقی است که شاید بیفتد؛ هر چند این خبر هنوز تائید نشده است. این خبری است که آلن، سرمربی سابق تاتنهام به رسانه‌ها داده است. او که هنوزدر این باشگاه لندنی نفوذ زیادی دارد این خبر مهم را رسانه‌ای کرده است.سرمربی کنونی تاتنهام یعنی شروود با تاتنهام قرارداد دارد، اما آینده‌اش نامشخص است. آنچلوتی به شایعه مربیگری‌اش در تاتنهام هنوز واکنشی نشان نداده است.

آتش زدن یک هوادار در ورزشگاه

باز هم یک اتفاق نادر دیگر در دنیای فوتبال. پلیس برای آرام کردن تماشاگر ناآرام او را آتش زد.این اتفاق در لیگ لهستان و هنگام بازی دو تیم سالسک و زاگلبی رخ داده است. یکی از هواداران ناآرام هنگامی که از فنس‌ها بالا رفته بود با بدترین برخورد از سوی پلیس حاضر در ورزشگاه روبه‌رو شد.نیروهای پلیس ابتدا از او خواستند پایین برود، اما این تماشاگر گوش نکرد. پس از این اتفاق پلیس نوعی اسپری را به طرف وی نشانه رفت که این تماشاگر آتش گرفت.

البته آتش به سرعت خاموش شد. نکته بسیار جالب این‌که این تماشاگر دوباره به میان تماشاگران رفت و مشغول تماشای ادامه بازی شد.

یوونتوس به قهرمانی نزدیک‌تر شد

یوونتوس، صدرنشین سری آ ایتالیا در هفته سی و پنجم این لیگ حریف خود ساسولو را با سه گل شکست داد تا یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک شود. یوونتوس هفته آینده در صورت پیروزی برابر آتالانتا قهرمان می‌شود.آنتونیو کونته، سرمربی یوونتوس پس از پایان دیدار با ساسولو گفت: بازی راحتی نبود و ما برای این پیروزی به زحمت افتادیم. چیزی که مهم است برد ماست. ما هفته آینده فقط برای قهرمانی به میدان می‌رویم.

وی درباره جنگ روانی رودی گارسیا، سرمربی فرانسوی رم که نزدیک‌ترین رقیب یوونتوس برای قهرمانی است، گفت: خیلی جالب است که گارسیا سعی می‌کند موفقیت‌ها و بازی‌های خوب یوونتوس را بی‌اهمیت جلوه دهد.تیمش هشت امتیاز از یوونتوس عقب است، اما رم را از یوونتوس بهتر می‌داند. به نظر من این جنگ‌های روانی دیگر خاصیت خود را از دست داده است.

فالکائو: در جام جهانی بازی می‌کنم

رادامل فالکائو، مهاجم کلمبیایی موناکوی فرانسه اطمینان خاطر داد که می‌تواند برای تیم ملی کشورش در جام جهانی 2014 بازی کند.فالکائوی بیست و هفت ساله که تابستان گذشته با قراردادی 52 میلیون پوندی از آتلتیکومادرید به موناکو رفت به دلیل مصدومیت بیش از سه ماه است که نمی‌تواند بازی کند.او که یک عمل جراحی هم پشت‌سر گذاشته است؛ به دلیل این مصدومیت جایی در جام جهانی نداشت، اما اکنون اوضاع فرق می‌کند.فالکائو به تاک اسپرت گفت: کاملا آماده هستم و قطعا در جام جهانی بازی می‌کنم. هیچ مشکلی نیست و سریع‌تر از آنچه فکرش را می‌کردم آسیب‌دیدگی را پشت‌سر گذاشتم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها