آقای وزیر حالا تکلیف بدهی‌ها را مشخص می‌کنی؟!

عمران‌زاده:حالا مشخص شد میلیاردی پول نگرفته‌ام

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: من از اول رقم قراردادم را در تلویزیون گفته بودم و خدا را شکر که دروغگو نشدم.
کد خبر: ۶۶۴۹۴۴
عمران‌زاده:حالا مشخص شد میلیاردی پول نگرفته‌ام

سایت جام جم ورزشی - حنیف عمران زاده در خصوص انتشار جزئیات قرارداد بازیکنان استقلال اظهار داشت: خدا را شکر که من همین چند روز پیش بعد از بازی آخرمان مقابل تراکتورسازی جلوی همه دوربین ها گفتم که رقم قرارداد من 950 میلیون تومان است. حتی چند روز بعد به یک برنامه تلویزیونی رفتم و در آنجا گزارشگر گفت رقم قراردادها خصوصی است اما من جواب دادم که رقم قراردادم 950 میلیون است و ترسی از گفتن آن ندارم.

وی افزود:من امسال یک ملک از آقای فتح الله زاده گرفتم به جای پیش قراردادم،ولی خدا را شکر که مشخص شد من حرفم درست بود. آقایان، مردم، هوادار، دیدید که پول میلیاردی نگرفتیم؟امسال با احتساب طلبم از سال قبل 150 میلیون گرفتم و بقیه پولم روی هوا است. حالا بقیه پولمان را از کجا باید بگیریم؟ ما که ریز دریافتی مان مشخص است پس به ما نگویند میلیاردی.

مدافع تیم استقلال در ادامه گفت و گو با فارس در خصوص اینکه آیا با انتشار فهرست قرارداد بازیکنان موافق است یا مخالف گفت:انتشار این لیست حداقل ثابت کرد بازیکنان چقدر پول گرفته اند اما آقای وزیر که این لیست با مجوز شما صادر شده حالا چه کسی پول و مطالبات ما را می دهد؟ اگر هدف شفاف سازی است که من خوشحالم دروغ نگفته ام و عین رقم قراردادم را در تلویزیون گفتم ولی حالا وضعیت بدهی بازیکنان را هم روشن کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها