سخنگوی قوه قضاییه تایید کرد

صدور حکم اعدام برای یک روحانی مقیم قم

2 زن رمال تاکنون به کلاهبرداری از تعداد زیادی از زنان اعتراف کرده‌اند

دستگیری شیادان فالگیر

دو زن رمال که با گرفتن فال قهوه، نوشتن نسخه‌های خوشبختی و ادعای دور کردن اجنه، از شهروندان استان البرز کلاهبرداری می‌کردند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۶۲۶۵۵

به گزارش جام‌جم، رئیس پلیس اداره آگاهی استان البرز در این باره گفت: هفته گذشته زنی با حضور در پلیس آگاهی از دو زن رمال به اتهام کلاهبرداری شکایت کرد.

در تحقیق از شاکی معلوم شد او مدتی پیش با زن جوانی آشنا شده و وی گاهی به خانه‌اش می‌آمده است تا این که یک روز زن مهمان با گرفتن فال قهوه به او می‌گوید، زندگی وی طلسم شده و به دلیل رفت و آمد اجنه‌ به خانه‌اش بزودی مصیبتی بزرگ گریبانگیرش می‌شود و مشکلات در زندگی‌اش شروع می‌شود و باید هر چه سریع‌تر این طلسم را بشکند.

سرهنگ حمیدرضا گل صباحی افزود: زن مهمان به دلیل تبحری که در فال قهوه داشته چند مرتبه برای زن صاحبخانه فال می‌گیرد و هر بار همان گفته‌ها را تکرار می‌کند. بنابراین او برای خلاصی از این وضع از این زن کمک می‌خواهد و او ادعا می‌کند خودش نمی‌تواند این طلسم را بشکند و باید همراه وی به خانه یک زن رمال بیاید تا او نسخه‌ای برای شکستن طلسم بنویسد.

وی یاد آور شد: زن شاکی که اعتمادش به زن فالگیر جلب شده بود، همراه وی به خانه زن رمال در یکی از محله‌های شهر می‌روند و پس از چند ساعت ملاقات، زن رمال می‌گوید باید طی چند جلسه به ملاقاتش بیاید تا او نسخه‌ها را برایش بنویسد و فقط طبق آن باید عمل کند، در غیر این صورت به او و خانواده اش آسیبی بزرگ خواهد رسید.

رئیس پلیس اداره آگاهی استان البرز افزود: بنابراین شاکی برای رهایی از این وضع 45 میلیون تومان طی چند مرتبه به وی می‌پردازد و در قبال آن خرمهره و تعدادی از نسخه‌های خوشبختی را دریافت می‌کند و قرار می‌شود چند روز بعد برای دریافت آخرین نسخه خوشبختی به خانه‌اش برود که متوجه می‌شود زن رمال آنجا را ترک کرده و چند نفر مقابل خانه‌اش تجمع کرده و از وی به اتهام کلاهبرداری شکایت دارند و به کلاهبردار بودن زن رمال پی می‌برد.

وی گفت: با تشکیل پرونده و دستور قضایی، تحقیقات پلیس برای دستگیری زن رمال و همدستش زن فالگیر، آغاز شد تا این که چند روز پیش زن فالگیر دستگیر شد و با انتقال به پلیس آگاهی به جرمش اعتراف کرد.

متهم گفت: در پی دوستی با بانوان به منازلشان راه می‌یافته و برایشان فال قهوه می‌گرفته و برای ادامه کلاهبرداری از این زنان، آنها را به دوست رمالش معرفی می‌کرده است.

گل‌صباحی خاطرنشان کرد: در پی اعتراف این زن، همدستش نیز تحت تعقیب قرار گرفت و دستگیر شد و در بازرسی از منزل متهم تعدادی کتاب رمالی، فال قهوه و خرمهره کشف شد.

با انتقال زن متهم به پلیس آگاهی، او به کلاهبرداری از مردم بویژه بانوان به بهانه بخت‌گشایی، دور کردن اجنه از منازل، درمان بیماری آلزایمر، ثروتمند شدن، باز کردن قفل طلسم برای بهتر شدن وضع زندگی و افزایش روزی نسخه‌های دروغین می‌نوشته و تاکنون بیش از 202 میلیون تومان به این شیوه از مردم کلاهبرداری کرده است.

با صدور قرار قانونی برای دو زن رمال، آنها روانه زندان شدند. تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها