معاون اول قوه قضائیه در گفتگوی ویژه خبری:

برخورد با دانه درشت ها بدون هیچ تبعیضی ادامه دارد

سخنگوی قوه قضاییه تایید کرد

صدور حکم اعدام برای یک روحانی مقیم قم

سخنگوی قوه قضاییه تایید کرد که حکم اعدام برای یک روحانی در شهر قم صادر شده است اما گفت که این حکم، بدوی و قابل تجدید نظر است.
کد خبر: ۷۷۲۱۲۵
صدور حکم اعدام برای یک روحانی مقیم قم

خبرگزاری آنا که این خبر را به نقل از «غلامحسین محسنی اژه‌ای»، سخنگوی قوه قضاییه و معاون اول آن اعلام کرد، هویت روحانی مذکور را "م . ج. ت" نام برد و خاطرنشان ساخت که این حکم از سوی دادگاه ویژه روحانیت صادر شده است.

بر اساس این گزارش، در هفته‌های اخیر در شبکه‌های اجتماعی اخبار ضد و نقیضی در باره صدور حکم اعدام برای یکی از روحانیون معروف به استخاره در شهر قم منتشر شده و در برخی از آنها دلیل صدور این حکم، ادعاهای او در مورد ارتباط با اجنه عنوان شده است.

معاون اول قوه قضاییه با تایید صدور چنین حکمی از سوی دادگاه ویژه روحانیت گفت: حکم اعدام در این دادگاه صادره شده اما این حکم بدوی و قابل تجدید نظر است.

وی افزود: از آنجا که حکم صادرشده برای این فرد، بدوی است، می‌توان به این حکم اعتراض کرد و طبق قانون قابل تجدیدنظر خواهد بود.

در همین حال، حجت الاسلام محمد جعفر منتظری، رئیس دادگاه ویژه روحانیت، در این باره به خبرنگار آنا گفت: بنا نداریم اخبار ویژه مربوط به دادگاه ویژه روحانیت را منتشر کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
سیامك
Germany
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
۰
۰
اعدام ها را كم كنید و حبس ابد بدهید
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها