آیت‌الله مکارم شیرازی اعلام کرد:

18 نوع غذا در سفره های برخی هتل های تهران

افتتاح بانک غذا در سال آینده

بانک غذا با هدف ارایه تسهیلات کالایی به واحد های تولید مواد پروتئینی افتتاح می شود.
کد خبر: ۶۵۶۳۶۲
افتتاح بانک غذا در سال آینده

به گزارش جام جم آنلاین به نقل ازروابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران، در حاشیه دیدار جمعی از مدیران نمونه کشور و اعضای خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران با آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، بابک داداش زاده سرمایه گذار و مجری طرح با اعلام خبر فوق، افزود: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، مبارزه با تحریم ها و تحقق تولید ملی، با همکاری و حمایت خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران، سرمایه گذاران خارجی و داخلی و با همت جمعی از تولید کنندگان، بانک غذای مواد پروتئینی در سال آتی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

وی اظهار کرد: در صورت حمایت دولت و یکپارچه سازی واحد های تولیدی مواد پروتئینی در سراسر کشور و با استقرار حلقه های مفقوده زنجیره تولید و تامین مواد پروتئینی، حقوق تولید کننده و مصرف کننده احیاء خواهد شد.

داداش زاده افزود: در صورت ایجاد بانک غذا، تسهیلات کالایی به جای تسهیلات ریالی موجب احیاء سرمایه های ملی شده و تولید بیشتر، واردات کمتر و در نهایت خودکفایی را در پی خواهد داشت.

مجری طرح فوق گفت: با عملیاتی شدن بانک غذا، به فرمایشات مقام معظم رهبری لبیک گفته و با جذب سرمایه گذاران خارجی، فعال سازی منابع مالی و علمی کشور، توسعه کارآفرینی، ارتقاء درآمد، تقویت عوامل تولید، سهم بری عادلانه عوامل تولید و مصرف، افزایش تولید کالاهای اساسی به ویژه در اقلام وارداتی، تامین امنیت غذایی و تقویت فرهنگ جهادی با ایجاد ارزش افزوده، سهمی در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی خواهیم داشت.

وی افزود: پرداخت تسهیلات ریالی به تولید کنندگان مواد پروتئینی، به علت مشکلات عدیده تولید به سرمایه گذاری در حوزه های دیگر سوق پیدا می کند و تسهیلات کالایی بعنوان عاملی در جلوگیری از انحراف سرمایه گذاری خواهد شد.

داداش زاده خاطر نشان کرد: احیای سرمایه های ملی، اشتغال زایی، احیاء تخصص ها، یکسان سازی قیمت فرآورده ها، تامین سلامت و بهداشت، کاهش هزینه های تولید از مهم ترین مزایای ایجاد بانک غذا می باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها