جام جم آنلاین: مردم فلسطین روز یکشنبه سالگرد روز نکبت و فاجعه ، روزی که صدها هزار نفر از مردم این سرزمین با اعلام تاسیس تشکیلاتی به نام اسرائیل در سال 1948 از خانه و سرزمین خود رانده شدند و طی سالهای بعد هدف رذیلانه ترین و شریرانه ترین جنایات رژیم صهیونیستی قرار گرفتند را بر پا کردند.
کد خبر: ۶۵۴۵۹

به گزارش آسوشیتدپرس ، محمود عباس رهبر نهاد خودگردان فلسطین در تلویزیون فلسطین گفت:«مردم و نسل های ما هرگز فراموش نخواهند کرد که در آن روز جنایتی علیه یک ملت انجام شد ملتی که از سرزمین خود کنده شدند و موجودیت آن نابود شد و مجبور شدند به همه جای جهان فرار کنند».
در جنگی که پس از اعلام استقلال اسرائیل در سال 1948 درگرفت بیش از 700 هزار فلسطینی آواره شدند که تعداد آنان امروز با برآورد سازمان ملل از 4 میلیون نفر بیشتر شده است و موضوع بازگشت آنان به محل زندگی خود یکی از مشکل ترین مسائل مناقشه اسرائیل فلسطین است.
جنایتی که طی این 57 سال از ناحیه صهیونیست ها و رژیم اسرائیل با ملت فلسطین انجام شده در تاریخ کثیف ترین جنایات جهان بی سابقه است و رژیم صهیونیستی برخلاف خواست جامعه بشری با حمایت امریکا همچنان به جنایات خود ادامه می دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها