رهبر معظم انقلاب در دیدار مسئولان اردوهای راهیان نور کشور:

حماسه عظیم دفاع مقدس، نباید دستخوش فراموشی و تحریف شود

اجمالی-رهبر معظم انقلاب در دیدار مسئولان و فعالان اقتصادی:

اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی موجب آسایش و رفاه خواهد داشت

حضرت آیت الله خامنه‌ای در دیدار مسئولان و فعالان اقتصادی فرمودند؛ سیاستهای اقتصاد مقاومتی یک تدبیر پویا و بلندمدت برای اقتصاد کشور است و اهداف نظام جمهوری اسلامی را در زمینه اقتصادی برآورده میکند.
کد خبر: ۶۵۴۵۵۹
اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی موجب آسایش و رفاه خواهد داشت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای ایشان در این دیدار که صبح امروز سه شنبه انجام شد، ورود به میدان عمل اقتصاد مقاومتی را یک عمل صالح دانستند و تأکید کردند؛هر که در این راه عمل و اقدام کند، قطعا مصداق “و عملوا الصالحات" است.

رهبر انقلاب در این جلسه فرمودند؛ امسال حماسه سیاسی بوجود آمد ولی متأسفانه حماسه اقتصادی به تأخیر افتاد. ابلاغ سیاستهای مقاومتی باید سرآغازی برای حماسه اقتصادی درسال 93 باشد.

حضرت آیت الله خامنه‌ای با تأکید بر این که در اقتصاد مقاومتی، مسئولان باید به مسئله اصلاح الگوی مصرف و پرهیز از اسراف و ریخت و پاشهای زائد توجه کنند، فرمودند؛اقتصاد مقاومتی،ریاضت نیست بلکه اگر این سیاستها اعمال شود موجب آسایش و رفاه خواهد شد.

رهبر معظم انقلاب در ادامه سخنانشان با اشاره به این که در اقتصاد مقاومتی باید مردم محوری مورد توجه قرار گیرد،گفتند؛ سیاستهای اصل 44 برای همین بود، کارهایی هم انجام شد ولی حقش ادا نشد. به مردم در زمینه اقتصاد کمتر بها دادیم.

مشروح بیانات رهبر معظم انقلاب به زودی منتشر می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها