گزینه‌های کارلوس کرش برای بازی در پست هافبک میانی تیم ملی در جام جهانی 2014 برزیل

در جستجوی شماره 8

بعد از ماتیوس نوبت ستاره های بعدی است

"ورزش از نگاه دو" زیدان را به ایران دعوت کرد

ماتیوس بازیکن سرشناس وسابق تیم ملی فوتبال آلمان که ازتحلیلگران برجسته فوتبال در رسانه ها به شمار می آید،اواخرهفته گذشته به ایران آمد.
کد خبر: ۶۵۳۶۷۴
"ورزش از نگاه دو"  زیدان را به ایران دعوت کرد

علی دایی آقای گل فوتبال ملی جهان و سرمربی تیم پرسپولیس تهران نیز که مدتی همبازی ماتیوس درتیم بایرن مونیخ آلمان بودپنجشنبه شب درکنار کاپیتان اسبق تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ حضور داشت و با چهره ای خندان و متفاوت ازآنچه که از وی کمتردررسانه هامشاهده شده بود به پرسش ها پاسخ داد.

برنامه سازان ورزش از نگاه دو پس از حضور موفق و تاثیرگذار «لوتهارماتیوس» در برنامه خود، اکنون به دنبال دعوت از «زین الدین زیدان» ستاره سابق فرانسوی و مسلمان فوتبال جهان هستند.

تهیه کننده ورزش از نگاه دو در باره نتایج نظرسنجی این برنامه و خواست مردم برای دعوت از زین الدین زیدان گفت: پیش بینی می کردیم که زیدان ستاره مسلمان فوتبال جهان بیشترین رای را بیاورد؛ همانگونه که محمدعلی کلی ستاره سابق و مسلمان بوکس جهان از محبوبیت خاصی بین مردم کشورمان برخوردار است.

ابوالفضل اکبری در گفت و گو با ایرنا افزود: رقم قرارداد حضور زیدان در تهران به وی اعلام و آمادگی ضمنی ستاره سابق فوتبال جهان حاصل شده است؛ تنها دغدغه زیدان برای حضور در ایران محدودیت زمان است، چرا که وی مربیگری رئال مادرید را برعهده دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها