جام حذفی انگلیس

آرسنال صعود کرد

در ادامه رقابت های جام حذفی انگلیس آرسنال موفق شد با نتیجه چهار بر یک اورتون را شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کند.
کد خبر: ۶۵۳۷۲۱
آرسنال صعود کرد

سایت جام جم ورزشی - در این دیدار مسوت اوزیل، مایکل آرتتا و اولیور ژیرو (2 گل) به ثمر رساندند. تک گل اورتون را نیز در این دیدار روملو لوکاکو به ثمر رساند. آرسن ونگر سرمربی آرسنال پس از صعود تیمش به یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: جم حذفی برای آرسنال اهمیتی ویژه دارد و همین دلیل ما در برابر حریفان بسیار جدی ظاهر می شویم . در این دیدار اورتون تلاش خود را کرد اما آرسنال برای مرحله بعد هر کاری انجام داد. ونگر گفت: از ابتدای مسابقه بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و حتی زمانی که دروازه‌مان باز شد، امیدمان را به کسب پیروزی از دست ندادیم. پس از دو شکست برابر بایرن‌ مونیخ و استوک سیتی حتما باید به پیروزی می رسیدیم.

سرمربی آرسنال در ادامه گفت: بازی در نیمه نخست متعادل بود و در نیمه دوم نیز اورتون بهتر از ما ظاهر شد. آنها شانس به ثمر رساندن گل نیز در دقایق ابتدایی نیمه دوم را داشتند اما گل دومی که به ثمر رساندیم باعث شد خیلی زود حملات حریف را خنثی کنیم. پس از آن با ورود ژیرو توانستیم دو گل دیگر را به ثمر برسانیم تا برد ارزشمندی را کسب کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها