ترین‌های هفته گذشته

خطرناک‌ترین فرار

بیشترین نجات‌یافته: آتش‌نشانان تهرانی در جریان آتش‌سوزی در کارگاهی در خیابان سعدی شمالی توانستند 50 کارگر را که میان دود و آتش گرفتار شده بودند، نجات بدهند. هیچ‌یک از این افراد در این حادثه آسیبی ندید.
کد خبر: ۶۵۲۶۲۹

هوشیارترین راننده: راننده یک دستگاه اتوبوس اسکانیا که با 26 مسافر از اصفهان به مقصد بندرعباس در حال حرکت بود هوشیارترین راننده هفته گذشته بود، چرا که او حین حرکت وقتی فهمید قسمت عقب اتوبوس آتش گرفته است سریع خودرو را کنار جاده متوقف کرد و توانست مسافران را به سلامت پیاده کند. این اتوبوس صددرصد در حریق سوخت.

عجیب‌ترین موجود: گاوی در هند که یک پای اضافه روی گردنش دارد به شهرت زیادی رسیده است و صاحبش آن را با سه چرخه دور هندوستان می‌چرخاند و مردم پول به پای این حیوان می‌ریزند. آنها معتقدند هر کس به این گاو دست بزند، خوشبخت می‌شود.

ناجوانمردترین راننده: راننده خودروی سواری بعد از این‌که در بزرگراه شهید یاسینی تهران با عابری پیاده تصادف کرد به جای رساندن او به بیمارستان گریخت و عابر جانش را از دست داد.

شیرین‌ترین عملیات: امدادگران هلال‌احمر استان نهبندان توانستند در عملیاتی هشت ساعته دو کودک ‌سه و چهار ساله را که در کوه‌های منطقه گم شده بودند، پیدا و آنها را از مرگ حتمی نجات بدهند.

خطرناک‌ترین فرار: مردی اهل ایالت تگزاس آمریکا که کلاهبرداری بانکی انجام داده بود وقتی پلیس را در ساختمان محل سکونتش دید از شوتینگ زباله طبقه هفدهم به پایین پرید تا فرار کند، اما بشدت آسیب دید و دستگیر شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها