تصمیمی برای مربیگری ندارم

ماتئوس : برای دایی مثل یک پدر بودم

من از کارم راضی ام و فعلا تصمیمی برای مربیگری فوتبال ندارم.
کد خبر: ۶۵۲۱۵۶
ماتئوس : برای دایی مثل یک پدر بودم

برخی از رسانه های داخلی طی هفته گذشته با انتشار اخباری مبنی بر سفر قریب الوقوع لوتار ماتئوس بازیکن و مربی سرشناس فوتبال آلمان به تهران، از احتمال سپرده شدن سکان هدایت تیم ملی فوتبال ایران به این مربی آلمانی بعد از رقابت های جام جهانی برزیل خبر داده و نوشتند که ماتئوس قرار است در سفر به تهران با مسوولان فدراسیون فوتبال مذاکراتی داشته باشد.

به گزارش ایرنا، ماتئوس در آستانه سفر روز چهارشنبه خود به تهران در گفت و گویی با روزنامه دی ولت به همه این شایعات پایان داد و تاکید کرد که سفرش تنها برای حضور در یک ویژه برنامه ورزشی تلویزیونی درمورد جام جهانی فوتبال است و هیچ برنامه ای در مورد مربیگری در فوتبال ایران ندارد.

ماتئوس در این گفت و گو تاکید کرد:من تاکنون در ایران نبوده ام و در سفر به این کشور از شهر تهران که شنیده ام شهر بسیار زیبایی است دیدن خواهم کرد، نه کمتر و نه بیشتر.

وی در ادامه به خبرنگار دی ولت که پرسید رسانه های ورزشی در ایران این روزها شما را به عنوان یکی از بخت های هدایت تیم ملی فوتبال کشورشان نام می برند، پاسخ داد: نباید این داستان ها را باور کرد.

رکورددار بازی های ملی در فوتبال آلمان افزود: به طور دائم اخباری در رسانه ها منتشر می شود حاکی از اینکه من بدنبال مربیگری فوتبال در کشوری هستم در صورتی که من اصلا بدنبال این کار نیستم و از زندگی که دارم بسیار راضی بوده و لذت می برم.

ماتئوس خبر استقبال علی دایی همبازی سابق او در بایرن مونیخ از انتخاب وی به عنوان سرمربی تیم ملی ایران نیز گفت: در آن مقطع زمانی که ما هر دو در بایرن مونیخ بازی می کردیم من برای علی مانند یک پدر بودم و هنوز هم رابطه بسیار خوبی با هم داریم.

ماتئوس اظهار داشت: من در تهران با علی دایی ناهار خواهم خورد اما محور گفت و گوهای ما در سر میز ناهار مرور خاطرات گذشته خواهد بود نه صحبت در مورد هدایت تیم ملی فوتبال ایران.

وی با اشاره به سابقه مربیگری در تیم های خارج از آلمان مثل مجارستان و همچنین تیم های باشگاهی در برزیل و صربستان خاطر نشان کرد: من نمی گویم که هرگز نمی خواهم به عنوان مربی در فوتبال کار کنم، اما هنوز تصمیمی در مورد زمان و مکان آن نگرفته ان.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال آلمان که این روزها به عنوان مفسر ورزشی در شبکه اسکای اسپورت، مسابقات فوتبال را تفسیر می کند با تاکید بر اینکه اگر تصمیم به مربیگری داشته باشد باید همه شرایط باید برای این کار مهیا باشد، تصریح کرد: من درحال حاضر شغل بسیار خوبی دارم و کار من به عنوان کارشناس و مفسر فوتبال در شبکه اسکای اسپورت برایم بسیار لذت بخش است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها