رییس سازمان حج و زیارت 15 اسفند امسال را آخرین مهلت مشمولان برای نام نویسی در کاروان های حج تمتع 1393 اعلام کرد.
کد خبر: ۶۵۱۳۲۲
نیمه اسفند آخرین مهلت ثبت نام در کاروان های حج 93

سعید اوحدی با اعلام این مطلب افزود: تا کنون ظرفیت تمام کاروان های حج سال 1393 به جز استان های اصفهان و تهران تکمیل شده است.رییس سازمان حج و زیارت از تکمیل ظرفیت 92 درصد کاروان های حج سال آینده خبر داد و گفت: پیش بینی می شود تا 15 اسفند امسال ظرفیت کاروان های دو استان یاد شده نیز تکمیل شود و نیازی به فراخوان اولویت های جدید نیست.
اوحدی با بیان اینکه تا کنون دو مرحله اولویت های نام نویسی در کاروان های حج سال 1393 فراخوان شده اند، گفت: در مرحله نخست دارندگان فیش های ثبت نام تا تاریخ 20 دی سال 1384 و در مرحله دوم دارندگان فیش های ثبت نام تا تاریخ 10 بهمن سال 1384 برای نام نویسی در کاروان های سال آینده فراخوان شدند.
رییس سازمان حج و زیارت گفت: هزینه سفر به حج سال 1393 هفت میلیون و 700 تا 10 میلیون و 500 هزار تومان است که در دو قسط از زائران دریافت می شود.

تکمیل ظرفیت کاروان های مرحله دوم اعزام های عمره
اوحدی همچنین از تکمیل ظرفیت کاروان های مرحله دوم اعزام های عمره مفرده جاری که از هشتم فروردین ماه سال آینده آغاز می شود، خبر داد. وی گفت: از آغاز مرحله نخست عمره مفرده جاری ( 26 آذر ماه ) تا کنون 300 هزار ایرانی به زیارت خانه خدا مشرف شده اند.
رییس سازمان حج و زیارت یادآور شد: اعزام های مرحله نخست تا هفتم فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت. به گفته اوحدی در مرحله دوم اعزام ها نیز که از هشتم فروردین تا پنجم تیر سال 1393 انجام می شود، حدود 400 هزار نفر به زیارت خانه خدا مشرف می شوند. (ایرنا )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها