ادعای رییس کمیته انضباطی

عکس های رحمتی اتهامی را ثابت نمی کند

یووه-میلان دیدنی ترین دیدار هفته بیست و ششم سری آ

حمله به 3 امتیاز

امشب در مهم ترین دیدار هفته بیست وششم سری آ یوونتوس صدرنشین به مصاف تیم رده نهمی میلان می رود.
کد خبر: ۶۵۰۹۷۰
حمله به 3 امتیاز

سایت جام جم ورزشی - یوونتوس برای ادامه پیشتازی خود در اسکودتو به نتیجه ای جز پیروزی فکر نمی کند و از آن سو میلان که هنوز برای رسیدن به لیگ قهرمانان فصل آینده امید دارد فقط به دنبال پیروزی است. یوونتوس هم اکنون با 66 امتیاز در صدر قرار دارد و میلان رده نهمی 35 امتیازی است.

کونته: میلان روز به روز بهتر می شود

سرمربی تیم یوونتوس در مورد تقابل با میلان اظهار داشت که میلانی ها در هفته های اخیر بسیار خوب نتیجه گرفته اند.

آنتونیو کونته گفت: میلان روز به روز بهتر می شود. کلارنس سیدروف(سرمربی میلان) تاثیر خود را بر روی میلان گذاشته است و این تیم قابل مقایسه با تیم ابتدای فصل نیست. وی افزود: میلان حریف بسیار قابل احترامی برای ماست اما هدف ما در مقابل این تیم چیزی جز پیروزی نیست. هر چند فاصله امتیازی خوبی با رم ،تیم دوم جدول، داریم اما به این راضی نیستیم و می خواهیم برای هفته های آینده جایی برای نگرانی باقی نماند. میلان حمله خوبی دارد و گاهی اوقات بیش از اندازه خطرناک می شود. باید این موضوع را مد نظر داشته باشیم. ما هم خوب حمله می کنیم اما در مقابل هم باید خوب حملات میلانی ها را کنترل کنیم.

سیدروف: میلان به پیشرفتش ادامه می دهد

سرمربی هلندی میلان نیز درباره دیدار حساس میلان و یوونتوس گفت: میلان در هفته های اخیر روند خوبی را در پیش گرفته بود. اگر دیدار با آتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان را نادیده بگیریم باید بگویم همه چیز خوب پیش می رود.

کلارنس سیدروف گفت: یوونتوس تیمی است که بسیار با قدرت پیش می رود. با اینکه مدت زمان کوتاهی است که بر روی نیمکت میلان می نشینم اما در همین مدت کوتاه به چالش هایی بسیار جدی مواجه شده ام که دیدار با یوونتوس یکی از همین چالش هاست. سیدروف اذعان داشت: در مقابل یوونتوس نشان می دهیم میلان از لحاظ آمادگی چقدر پیشرفت کرده است. میلان با این آمادگی می تواند به لیگ قهرمانان فصل آینده برسد. شکست در این دیدار برای هیچ کس قابل پذیرش نیست و مساوی هم به درد نمی خورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها