اگر حقم باشد به تیم ملی دعوت می‌شوم

کریمی: بهترین جایزه دوران ورزشی‌ام را دریافت کردم

ساخت ترانه تیم ملی به زودی کلید می خورد

احسان خواجه‌امیری؛ خواننده ترانه تیم ملی

ترانه تیم ملی فوتبال کشورمان در راه جام جهانی 2014 پس از کش و قوس‌های فراوان سرانجام برنامه‌ریزی شد و احسان خواجه‌امیری با مسئولان این امر به توافق رسید.
کد خبر: ۶۵۰۶۰۱
احسان خواجه‌امیری؛ خواننده ترانه تیم ملی

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از باشگاه خبرنگاران، بحث انتخاب خواننده ترانه تیم ملی فوتبال ایران درراه جام جهانی بالاخره نتیجه داد و البته این بار احسان خواجه امیری محوریت ترانه تیم ملی فوتبال را به عهده خواهد داشت .

از مدتها قبل کش و قوس در مورد انتخاب خواننده ترانه تیم ملی فوتبال در راه جام جهانی وجود داشت و در مقطعی نام امیر تاجیک مطرح شد اما طبق اطلاع ما از منابع آگاه احسان خواجه امیری پس از توافق با مسئولان محوریت این ترانه ملی را به عهده خواهد داشت.

بنا بر این گزارش در این ترانه دو تن از خوانندگان محبوب نیز وی را همراهی خواهند کرد و البته خوانندگان دیگری نیز وجود دارند که به دلیل برخی ملاحظات تا زمانیکه اعلام رسمی نشود از افشای نام آنها خود داری می کنیم.

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد ظرف بازه زمانی 24 ساعت ،این موضوع از سوی فدراسیون فوتبال به صورت رسمی اعلام میشود.

کاری منحصر به فرد

محمدرضا ملا محمد-رئیس کمیته فرهنگی در این رابطه گفت: کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال بعد از بررسی های انجام شده و برگزاری جلسات متعدد برای انتخاب خواننده موسیقی تیم ملی در جام جهانی، مراحل ساخت و اجرای موسیقی با محوریت هنرمند ارجمند و فرهیخته احسان خواجه امیری ، را آغاز کرد.
وی در ادامه گفت: تولید ترانه تیم ملی در جام جهانی کاری است با ویژگی های بسیار جذاب و ساده که در عین سادگی، مقبولیت عامه و همه گیر دارد و درتلاش هستیم تا با ساخت این موسیقی و در نهایت کلیپ تصویری آن، در جهت معرفی فرهنگ کشورمان، قدم موثری برداریم و سعی خواهد شد تا از تمام توانمندی داخلی خود استفاده کنیم.
وی افزود: پس از ساخت ترانه و موسیقی تلاش خواهیم کرد در کمتر از دو ماه آینده پس از تولید، طی مراسمی از این موسیقی رونمایی کنیم. این کار با همکاری احسان خواجه امیری و کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال در یک برنامه زمانبندی مشخص، انجام خواهد شد. باز هم تاکید می کنم در تلاشیم از همه استاندارد ها استفاده کنیم تا اثر گذاری این ترانه در ذهن مخاطبین ایرانی در سراسر جهان نقش ببندد. درحقیقت قصد داریم تا تیم ملی را با موسیقی و ترانه ای بسیار جذاب و ساده بدرقه کرده و با زمزمه این موسیقی در استادیوم های ورزشی داخل و خارج از کشور، زمینه های تقویت روحیه ملی و همبستگی ملی را در بین تمامی ایرانیان در اقصی نقاط ایران و جهان را فراهم کنیم.
به گزارش سایت فدراسیون فوتبال ،ملامحمد در پایان بیان کرد: جزئیات فنی بیشتر کار متعاقبا اعلام خواهد شد و در ساخت این قطعه از تمام ظرفیت های هنری استفاده می کنیم. باز هم اعلام می کنم که ویژگی این ترانه این است که در عین سادگی باید مقبولیت لازم را داشته باشد و به سرعت در زبانها و افکار علاقمندان ایرانی نقش ببندد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها