مربی مستعفی تیم ملی در واکنش به اظهارات کروش گفت: اخلاق او این گونه است که شخصیت‌ افراد را تحقیر می‌کند.
کد خبر: ۶۵۰۶۶۳
نمازی: اخلاق کروش تحقیر شخصیت‌ افراد است

امید نمازی در واکنش به اظهارات کارلوس کروش در تمرین امروز (جمعه) تیم ملی مبنی بر اینکه نمازی بدون دلیل موجه تیم ملی را رها کرد، اظهار داشت: همانطور که در مصاحبه قبلی گفتم به دلیل مشکلات خانوادگی تصمیم به جدایی گرفتم و این مسئله را به کروش توضیح دادم. بنابراین دلیلم برای کناره‌گیری از تیم ملی کاملا موجه است.

به نقل از تسنیم، وی در مورد اینکه کروش گفته کارهایی که نمازی انجام می‌داد را تدراکات تیم نیز می‌توانست انجام دهد، گفت: این اظهار نظر نشات گرفته از اخلاق کروش است که شخصیت‌ها را تحقیر می‌کند. دوست ندارم وارد این گونه مسائل شوم و برای تیم ملی حاشیه ایجاد کنم اما چطور می‌شود که برای مسئله تدارکات تیم از دپارتمان حقوقی می‌خواهد پیگیر این مسئله باشد؟

نمازی با تاکید بر اینکه دنبال حاشیه برای تیم ملی نیست، افزود: باز هم می‌گویم من به خاطر مسائل خانوادگی در این برهه از زمان تصمیم به جدایی گرفتم و نمی‌دانم باید چه کار کنم که برای کروش غیر موجه نباشد. تنها می‌توانم بگویم که جدایی من برای کروش کاملا مشخص است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حمید آبی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
۰
۰
آنموقع كه در برنامه ورزش و مردم برای دل آقای شفیع از كروش تعریف میكردی باید فكر اینروزها را هم میكردی! امیدوارم از عینك بدبینی به چشم ما در مورد كروش خرده نگیرید زیرا اینها گفته نورچشمی سابق كروش آقای نمازی است!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها