استقبال شهرستان ها از فیلم های نوروزی

200 سالن سینما به سیستم دیجیتال تجهیز می شود

فیلم سینمایی معراجی‌ها پنجمین روز اکران خود را در حالی پشت سر گذاشت که این فیلم تنها در تهران و چهار سالن سینما توانست بیش از 60 میلیون تومان فروش کند.
کد خبر: ۶۵۰۳۴۸
«معراجی‌ها»، 5 روز، 4 سینما، 60 میلیون فروش

فیلم سینمایی «معراجی‌ها» اکران خود را با نمایش محدود از روز جمعه 2 اسنفدماه تنها با چهار سالن سینمایی آزادی،شکوفه،قدس و پردیس زندگی به سرگروهی سینما قدس آغاز کرد و با وجود در اختیار داشتن تعداد محدود سینما توانست در مدت 5 روز بیش از 60 میلیون تومان فروش کند تا با 62 میلیون تومان بر حسب تعداد روزهای نمایش و همچنین سینماهای در اختیار پیشتاز جدول فروش باشد.

اکران رسمی این فیلم از امروز 7 اسفند ماه با 30 سینمای پایتخت و 50 سینما در شهرهای مختلف کشور آغاز شد و به این ترتیب فیلم ده‌نمکی حرکت خود را به سمت میلیاردی شدن آغاز کند.

نکته جالب در کارنامه فیلمسازی مسعود ده‌نمکی این است که تمامی چهار فیلم قبلی او سه گانه «اخراجی‌ها» و «رسوایی» در باشگاه میلیاردی‌ها سینمای ایران قرار دارند و در صورت ورود «معراجی‌ها» به باشگاه میلیاردی‌ها، ابتدا و انتهای سال 90 شاهد اکران دو فیلم میلیاردی از ده‌نمکی بوده است.

براساس این گزارش، آخرین فیلم میلیاردی گیشه سینماها فیلم سینمایی «بوی گندم» به کارگردانی رضا خاکی است که با فروش 820 میلیونی و 700 میلیونی و بیش از 60 روز نمایش در تهران و شهرستان توانست وارد این جدول شود. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها