فروش 20 میلیونی معراجی‌ها در یک شب

پخش‌کننده فیلم سینمایی «معراجی‌ها» با اشاره به فروش ۲۰میلیونی این فیلم فقط در چهار سالن سینما و در یک شب، از شورای صنفی به دلیل تصمیم برای اکران «معراجی‌ها» قدردانی کرد.
کد خبر: ۶۴۸۷۰۶
فروش 20 میلیونی معراجی‌ها  در یک شب

علی سرتیپی به فارس گفت: با وجود آن‌که فقط یک روز از اکران «معراجی‌ها» می‌گذرد اما هیچ تبلیغاتی مبنی بر زمان قطعی اکران نداشتیم اما استقبال بسیار خوبی از فیلم به عمل آمد.
وی افزود: «معراجی‌ها» در گام اول با چهار سینما اکران خود را آغاز کرد که سینما آزادی با فروشی بیش از ده میلیون تومان توانست رکورد اولین روز فروش «معراجی‌ها» را به خود اختصاص دهد و پس از آن پردیس زندگی با چهار میلیون تومان، سینما شکوفه با بیش از سه میلیون و سینما قدس با بیش از دو میلیون مجموعا بیش از 20 میلیون تومان فروش را برای نخستین روز اکران «معراجی‌ها» رقم زد.
سرتیپی افزود: اکران فیلم عملا از چهارشنبه هفته جاری آغاز خواهد شد و قصد داریم روز سه‌شنبه یک مراسم افتتاحیه با حضور عوامل سینما و مردم در سینما قدس که پس از دو ماه تعطیلی با اکران «معراجی‌ها» مجددا به چرخه اکران بازگشت برگزار کنیم و مجموعا در 80 سینمای تهران و شهرستان «معراجی‌ها» اکران عمومی خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
موسسه كارون میرشكاری
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
۰
۰
پس چرا اهواز نیامده .؟؟؟؟؟؟؟!!!!!
خسرو تجریشی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
۰
۰
سینما آستارا تجریش هم پخش میكند
جعفر
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
۰
۰
این فیلم اگر هم فروش میلیاردی داشته باشد به لطف بردن اجباری دانش آموزان برای تماشای آن خواهد بود. خدا ازشون نگذره دیروز مبلغی از اولیا به عنوان اردوی دانش آموزی گرفتند و بچه های معلول مدرسه دخترانه توانخواهان را به تماشای این فیلم كه مخاطب آن بزرگسالان می باشد بردند. تصور كنید دیدن صحنه های جنگی و انفجارها و دست وپاهای بریده با سیستم صدای دالبی برای كودكی معلول كه چون به اجبار ویلچر نشین میباشد درست در مقابل پرده سینما نشانده اند. دخترم می گفت كه خیلی ترسیده.

نیازمندی ها