رمال شیاد برای بانوان دام پهن می کرد

هر جلسه رمالی، 200 الی 300 هزار تومان

فرمانده انتظامی شهرستان بناب استان آذربایجان شرقی از دستگیری کلاهبرداری که با دریافت مبالغی هنگفت اقدام به رمالی و دعانویسی می کرد خبر داد.
کد خبر: ۶۵۰۱۸۶
هر جلسه رمالی، 200 الی 300 هزار تومان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ علی سلطانی وش گفت: در پی گزارش های رسیده مبنی بر رمالی و دعانویسی فردی کلاهبردار که در یکی از محلات بناب ساکن بود، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قرار گرفت.

در تحقیقات بعمل آمده مشخص شد وی با سوء استفاده از ضعف اعتقادی عده ای و با اخذ مبالغ هنگفت برای بچه دار شدن، ازدواج و باز شدن بخت دختران، رفع مشکلات زناشویی، ترس و احضار جن، سحر و جادو اقدام به دعانویسی و رمالی می کرد.

سرهنگ سلطانی وش افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده با جمع آوری مستندات لازم در این خصوص و در عملیاتی این کلاهبردار را در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب استان آذربایجان شرقی در ادامه به مبالغ دریافتی کلاهبردار از مالباخته ها اشاره کرد و گفت: فرد کلاهبردار در هر جلسه رمالی بین 200 تا 300 هزار تومان از افراد مراجعه کننده دریافت می کرد.

این مقام انتظامی افزود:در بازرسی از منزل متهم تعداد زیادی کتاب، ادوات رمالی و خرافی، دوربین های فیلمبرداری مداربسته، تبلت و فیلمهای مستهجن کشف شد، فرد دستگیر شده در تحقیقات بعمل آمده به صراحت به فعالیت بزهکارانه خود اعتراف و اظهار داشت که با این آلات فیلمبرداری از کلیه اقدامات مجرمانه خود مستندسازی کرده و از قربانیان خود سوء استفاده می کرده است.

وی گفت: باور به سحر و جادو باعث می شود زنان و یا مردان برای حل مشکل به افراد رمال مراجعه و بر اثر همین اتفاق ساده کانون خانواده بسیاری در آستانه فروپاشی قرار گیرد، پس بهتر است قبل از مراجعه به اینگونه افراد به ریشه یابی دقیق مشکلات خود بپردازند چرا که رمالان و فالگیران جز به فریب مردم کار دیگری نمی دانند.

سرهنگ سلطانی وش افزود: با شناسایی تعدادی از افراد متضرر شده از جانب این کلاهبردار و اخذ شکایات متعدد، وی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها