زوج رمال نسخه خوشبختی می‌نوشتند!

زن جوانی که با همدستی شوهرش، به بهانه حل مشکلات شهروندان شهریاری با نوشتن نسخه‌های خوشبختی، از آنها کلاهبرداری می‌کرد، از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی غرب استان تهران دستگیر شد.
کد خبر: ۶۰۱۲۷۶
زوج رمال نسخه خوشبختی می‌نوشتند!

به گزارش جام‌جم، سرهنگ منصور خدادادی، رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران در این باره گفت: چند روز پیش زنی با حضور در کلانتری وحیدیه شهریار از زن و شوهر رمالی به اتهام کلاهبرداری شکایت کرد. در تحقیق از شاکی که در روستای فرارت در حومه شهریار زندگی می‌کرد، معلوم شد او از طریق یکی از دوستانش با زنی به نام زهرا که مدعی بوده با فال قهوه و شمع مشکل افراد را برطرف می‌کند، آشنا شده و به منزل او در مارلیک رفته و بابت فال قهوه و شمع مبالغی به وی پرداخت کرده است.

وی افزود: در ادامه مشخص شد زن رمال و شوهرش سپس به شاکی گفته‌اند او در آینده با مشکلاتی مواجه خواهد شد و اگر طلسم‌هایی را که در زندگی‌اش ایجاد شده، باطل نکند به او و خانواده‌اش آسیب جدی می‌رسد.

زن جوان در دام رمال حیله‌گر

رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران یادآور شد: شاکی نیز با پرداخت سه میلیون تومان پول و طلا به زوج رمال و دریافت نسخه‌های خوشبختی، طبق آنها عمل می‌کند، اما نه‌تنها تغییری در زندگی‌اش ایجاد نشد، که وقتی خانواده‌اش از ماجرا اطلاع یافتند، اختلاف‌هایی در زندگی‌اش بروز کرد، او که تغییری در زندگی‌اش احساس نکرد برای پس گرفتن پول و طلاهایش به خانه زوج رمال می‌رود که متوجه می‌شود آنها آن خانه را تخلیه کرده‌اند و همسایه‌ها نیز از آنان خبری ندارند. همچنین متوجه می‌شود چند زن و مرد دیگر نیز مانند او به دام زوج کلاهبردار گرفتار شده و پول و طلاهایشان را از دست داده‌اند.

وی یادآور شد: با طرح این شکایت پرونده‌ای تشکیل و از کلانتری به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ارجاع شد و ماموران تحقیقات خود را برای دستگیری زوج شیاد آغاز کردند.

خدادادی خاطرنشان کرد: جستجو در این باره ادامه یافت تا این که مخفیگاه این زوج فراری در شهرستان فردیس استان البرز شناسایی و هر دو دستگیر شدند و از مخفیگاه متهمان نیز وسایل رمالی کشف و ضبط شد.

وی گفت: متهمان با انتقال به پلیس آگاهی اظهارات ضدونقیضی عنوان کردند تا این که ماموران با بررسی سوابق کیفری آنها متوجه شدند زن رمال سابقه‌دار بوده و پیش از این نیز دو بار به اتهام رمالی و کلاهبرداری دستگیر و زندانی شده است.

اعتراف زن رمال

رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران یادآور شد: در ادامه تحقیق از این زوج معلوم شد شوهر این زن نیز با این که در رمالی نقش کمتری داشته، اما از کلاهبرداری‌های همسرش آگاه بوده و برخی مواقع نیز نوشتن نسخه‌های خوشبختی را او برعهده داشته است. در تحقیق از زن رمال، وی به جرم خود اعتراف و عنوان کرد به دلیل مشکلات مالی خانه‌ای را در مارلیک اجاره کرده و با تبلیغ فال قهوه و شمع، زنان و دختران جوان را فریب می‌داده و با نوشتن نسخه‌های خوشبختی از آنها پول و طلا می‌گرفته و مدام خانه اجاره‌ای‌اش را تغییر می‌داده است.

زنگ خطری برای خانواده‌ها

رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران ضمن هشدار به شهروندان، از آنها خواست به رمال‌ها و فالگیرها اعتماد نکنند؛ چرا که آنها درصدد کلاهبرداری و ازهم‌پاشیدگی کانون خانواده‌ها هستند و در صورتی که از فعالیت چنین افرادی اطلاع یافتند، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها