رییس انجمن روانپزشکان مطرح کرد

دلایل گرایش به فالگیر و دعانویس

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی گفت: رمال فالگیری که به بهانه پیشگویی و درمان بیماران از مردم اخاذی می کرد ، دستگیر شد.
کد خبر: ۵۸۲۵۲۲
دستگیری رمال و دعانویس مشهور تبریزی

صابر عباس زاده در گفت‌وگو با مهر ادامه داد: به دنبال گزارش مردمی با مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر اینکه فردی به هویت معلوم که شهرت زیادی پیدا کرده است، با ایجاد مرکزی تحت پوشش عطاری اقدام به فال بینی و پیشگویی (دعانویسی) ودرمان بیماران صعب العلاج با استفاده ازانواع کتب و اشیای فلزی می کرد که ماموران بلافاصله با اخذ دستورقضائی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بازرسی به عمل آمده معلوم شد نامبرده با انجام اعمالی مانند ایجاد دود و حرکات دست و خواندن مطالبی نامفهوم اقدام به اصطلاح درمان و نوشتن دعا و ارائه داروهای گیاهی می نماید که فرد مذکور دستگیر و به همراه دعاها و چند جلد کتاب دعا نویسی و چند تکه فلز با علائم نا مفهوم به اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی دلالت داده شد.

عباس زاده همچنین ادامه داد: کلاهبردار در بازجویی های به عمل آمده به دعا نویسی و درمان بیماران و تجویز داروهای گیاهی اعتراف نموده که مراتب با تنظیم گزارش مبسوطی به همراه آلات و ادوات مکشوفه به مرجع قضایی معرفی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها